ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت از تدوین استراتژی صنایع نساجی، پوشاک، چرم و کفش خبر داد.
به
گزارش دنیای صنعت به نقل از ایسنا، مهندس مهدی اسلامپناه با اشاره به
اینکه هماکنون تیمی در دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و
تجارت با کمک تشکلهای بخش خصوصی در حال تدوین استراتژی صنایع نساجی، پوشاک،
چرم و کفش است، افزود: برای تدوین این استراتژی
جلساتی به صورت مرتب با اعضای هیئت مدیره تشکلهای مربوطه برگزار میشود که
در مجموع ۱۵ تشکل در این چند حوزه فعالیت میکنند.
وی گفت: با ادغام وزارتخانههای صنایع و معادن و بازرگانی تعداد واحدهای
تولیدی و صنفی مرتبط با حوزههای نساجی، پوشاک، چرم و کفش افزایش قابل
ملاحظهای پیدا کرده و به همین دلیل باید برای این چند حوزه صنعتی مهم
استراتژی تدوین شود.
او با اشاره به اینکه کشور در زمینه تولید پوشاک دارای مزیتهای
سرمایهگذاری فراوانی است، اظهار کرد: استراتژی صنایع نساجی، پوشاک، چرم و
کفش در راستای استراتژی توسعه صنعتی کشور تدوین میشود.
مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود:
امیدواریم در آینده نزدیک سند استراتژی صنایع نساجی، پوشاک، چرم و کفش را
نهایی کرده و به اجرا درآوریم. سرمایهگذاریها باید با برنامه در این صنایع
انجام شود. و این در حالی است که این صنایع تاکنون
هیچ سند و استراتژی نداشتند.