تبلیغات برونمرزی فرش ایران در بازارهای هدف
نساجی
نیوز: رییس مرکز ملی فرش ایران، تبلیغات برون مرزی فرش ایران در بازارهای
هدف و برگزاری نمایشگاه در بازارهای جدید صادراتی را اولویت برنامههای این
مرکز در سال جاری عنوان کرد.
به گزارش«نساجی نیوز» به نق از شبکه اطلاعرسانی بازرگانی
ایران، فیصل مرداسی به تشریح اولویت برنامهها و اهداف مرکز ملی فرش در سال
جاری پرداخت و اظهار داشت: امسال عمده تلاش و رویکرد ما در حوزه تبلیغات
در بازارهای هدف خارجی متمرکز خواهد بود.
وی یکی دیگر از اهداف این مرکز در سال 90 را اعزام هیاتهای تجاری در
بازارهای خارجی عنوان کرد و گفت: رویکرد دیگر ما تمرکز بر برگزاری
نمایشگاههایی در بازارهای جدید است. در این خصوص طی سال جاری مطالعاتی
برای اولویتگذاری بازارهای جدید صادراتی صورت خواهد گرفت که از آن جمله
میتوان به بازارهایی نظیر قزاقستان، چین، روسیه، مالزی و برزیل اشاره کرد.
به گفته مرداسی، امسال برگزاری چند نمایشگاه خارجی در دستور کار مرکز ملی فرش قرار دارد.
وی استمرار تعامل با تشکلها و تعاونیهای تولیدکننده فرش و توجه به بازار
داخلی را یکی دیگر از برنامههای سال جاری برشمرد و افزود: با ارزیابی
عملکرد کشوری جشنواره فروش فوقالعاده فرش در سال 89، برگزاری مجدد این
جشنواره در سال جاری نیز پیگیری میشود.