مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

موشن گرافیک "صنعت پوشاک در ایران"




از بین نیاز‌های اساسی اقتصادی پس از مواد غذایی و مسکن پوشاک در درجه سوم قرار دارد که با توجه به جمعیت کشور بازار پر رونقی را در بر دارد. در ادامه موشن گرافیکی با موضوع "صنعت پوشاک در ایران" را مشاهده می‌کنید.


علی وحدت دکتری نساجی ، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی شد

علی وحدت

با حکم رئیس جمهور، علی وحدت به عنوان رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی انتخاب شد. علی وحدت، دارای تحصیلات دکتری مهندسی نساجی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، پیش از این، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره صندوق حمایت از صنایع الکترونیک را برعهده داشت. همچنین، در کارنامه وی، سوابق کاری و تخصصی در وزارت صنعت، بنیاد ملی نخبگان، جشنواره شیخ بهایی و صنایع الکترونیک و مخابراتی دیده می شود.


مشکل واحدهای تولیدی‌‌ پوشاک همدان ،تأمین سرمایه درگردش است

رئیس اتحادیه خیاطان و تولیدکنندگان پوشاک شهرستان همدان گفت: امروز تنها دغدغه تولیدی‌های پوشاک در همدان تأمین سرمایه درگردش است که دولت می‌تواند با حمایت از خریداران برای تهیه کالاهای تولیدی به این مشکل پایان دهد.
سیدرضا حسینی امروز با بیان اینکه با افزایش قیمت ارز کالاهای داخلی فرصت رقابت بیشتری با رقبای خارجی پیدا می‌کنند، اظهار کرد: وضعیت پیش‌آمده در صنعت پوشاک و تولیدی‌ها یک فرصت است که می‌توانند با تولید کالاهای باکیفیت بازارهای داخلی و خارجی را از آن خود کنند.
  ادامه مطلب ...

کالاهایی که بیشترین واردات را به یزد دارند

طبق آمار اعلام‌ شده از سوی گمرک جمهوری اسلامی ایران، ماشین آلات، نخ و الیاف نساجی، قطعات یدکی خودرو و ماشین آلات و مواد شیمایی بیش‌ترین سهم اقلام عمده وارداتی استان یزد طی 6 ماه سال 1397، را به خود اختصاص داده‌اند.

واردات ماشین آلات به ارزش یازده میلیون 186 هزا دلار، نخ و الیاف نساجی پنج میلیون 737 هزار دلار، قطعات یدکی ماشین آلات دو میلیون 329 هزار دلار، مواد شیمایی به ارزش یک میلیون 886 هزار دلار بیش‌ترین حجم واردات استان بوده است.
  ادامه مطلب ...

گره صنعت فرش کاشان با دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: رشته نساجی در واحد کاشان بیش از 30 سال قدمت داشته و فارغ التحصیلان بسیاری دارد که در کارخانجات نساجی این شهر مشغول به کار هستند. صنعت فرش کاشان با دانشگاه آزاد این شهر گره خورده است.
حسین زینلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان  درباره آخرین دستاوردهای ارائه شده این واحد دانشگاهی در بازدید دکتر طهرانچی از این دانشگاه گفت: شهر کاشان قطب صنعت ماشینی کشور محسوب می‌‌‌شود و اولین دانشگاهی است که با توجه به پیشرفت صنایع روز در زمینه صنعت فرش ماشینی می‌تواند دانشجو تربیت کند تا این صنعت مهم ارز‌آور با قدرت به کار خود ادامه دهد.
  ادامه مطلب ...

استخدام ادیتور فرش

یک نفر نیرو #ادیتور_فرش جهت کار در شرکتدر #کاشان نیاز داریم (شهرک صنعتی سلیمان صباحی)

 ۰۹۱۳۴۶۱۵۸۴۴

استخدام در کارخانه تولید پوشاک ورزشی

استخدام در کارخانه تولید پوشاک ورزشی

  • 1- سرپرست خط تولید
  • 2- کارشناس دوخت جهت کنترل کیفیت

شماره تماس :

  •  ۵۵۲۶۰۲۴۹
  •  ۰۹۲۲۶۳۳۴۰۱۶

آمادگی منطقه آزاد ماکو برای پذیرش سرمایه گذاران ترکیه

غلامرضا سلیمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی ماکو گفت: فعالان اقتصادی ترکیه با راه‌اندازی واحدهای تولید نساجی و پوشاک در منطقه آزاد ماکو می‌توانند از ظرفیت‌های بازار پرتقاضای ایران بهره‌مند شوند.

غلامرضا سلیمانی امروز در گفتگو با خبرنگاران در خصوص بازار ایران و ترکیه، اظهار داشت: ایران و ترکیه یک بازار ۱۶۰میلیون نفری را تشکیل می‌دهند و اگر بتوانیم مزیت‌های ترکیه و ایران را با یکدیگر ترکیب کنیم، با کمک و خلاقیت بخش خصوصی می‌توانیم بازارهای جهانی را تسخیر کنیم.
 
ادامه مطلب ...