مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

کلکسیون پاییزه پیراهن‌های زنانه، برند «زارا»

http://rozup.ir/view/2661781/zara.jpg


 زارا «Zara» یک برند فروشگاه‌های زنجیره‌ای پوشاک و زیورآلات است که کار خود را از شهر‌های آرتیزو و گالیسیا در اسپانیا آغاز کرد. در این مطلب جدیدترین کلکسیون پیراهن‌های زنانه این برند لوکس را برای پاییز ۲۰۱۸ برایتان آورده ایم تا در صورت علاقه آن‌ها را از نمایندگی‌های زارا تهیه کنید.
در این مطلب جدیدترین کلکسیون پیراهن های زنانه این برند لوکس را برای پاییز 2018 برایتان آورده ایم تا در صورت علاقه آنها را از نمایندگی های زارا تهیه کنید.
زارا «Zara»یک برند فروشگاه‌های زنجیره‌ای پوشاک و زیورآلات است که کار خود را از شهرهای آرتیزو و گالیسیا در اسپانیا آغاز کرد.
  ادامه مطلب ...

از بین بردن لکه های عرق از روی لباس


یکی از لکه هایی که بر روی لباس به سختی پاک می شوند لکه ی زرد عرق است. البته گاهی این لکه ها تنها به دلیل عرق کردن ایجاد نمی شوند و استفاده از دئودورانت ها نیز می تواند این لکه ها را روی لباس ایجاد کند. در ادامه روشی آسان برای از بین بردن این لکه های سرسخت از روی لباس را به شما آموزش می دهیم.
 
ادامه مطلب ...

ژاکت‌هایی که آقایان باید در پاییز داشته باشند


یکی از پرکاربردترین لباس‌های فصل پاییز، ژاکت است. این مدل لباس نه تنها شما را از سرمای این فصل در امان نگه می‌دارد، بلکه می‌تواند بر جذابیت ظاهری تان نیز بیافزاید. اما مدل‌های متنوعی از ژاکت موجود می‌باشند که ما در ادامه برخی از محبوب‌ترین و جدیدترین مدل‌هایی را که می‌تواند انتخاب خوبی برای پاییز امسال تان باشد، به شما معرفی می‌کنیم.

یکی از پرکاربردترین لباس های فصل پاییز، ژاکت است. این مدل لباس نه تنها شما را از سرمای این فصل در امان نگه می دارد، بلکه می تواند بر جذابیت ظاهری تان نیز بیافزاید. اما مدل های متنوعی از ژاکت موجود می باشند که ما در ادامه برخی از محبوب ترین و جدیدترین مدل هایی را که می تواند انتخاب خوبی برای پاییز امسال تان باشد، به شما معرفی می کنیم.
 
ادامه مطلب ...