مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

راهنمای خرید شلوار جین


گاهی اوقات انتخاب شلوار جین مناسب از بین انواع شلوارهای متنوع در فروشگاه های لباس سخت است. هنگام خرید شلوار جین باید مدل شلوار متناسب با استایل ظاهر تان باشد. در ادامه با انواع شلوارهای جین آشنا شوید تا هنگام انتخاب شلوار جین متناسب با استایل ظاهری تان دچار مشکل نشوید.  

بالا تنه

فاق بلند: کمر این مدل شلوارها یا روی ناف می افتد یا کمی بالاتر. شلوارهای فاق بلند لزوما نباید تنگ باشند. قانونی که باید هنگام پوشیدن شلوار فاق بلند رعایت کرد این است که لباس را زیر شلوار بدهید یا لباس کوتاه بپوشید. هم قد بلندتر نشان داده می شود و هم روی شکم را کاملا می پوشاند.

اورژینال: شلوار اورژینال مثل شلوارهای فاق بلند کمر آن روی ناف است. لباس هایی که همراه با این شلوار می پوشید باید مثل لباس هایی باشد که با شلوارهای فاق بلند می پوشید. در پاییز و اوایل فصل بهار این شلوارها را همراه با پیراهن پشمی یا پولیور بپوشید و در فصل تابستان با بلوز رنگ روشن یا سفید و یا تاپ کوتاه بپوشید.

معمولی یا متوسط: کمر این مدل شلوارها از ناف کمی پایین تر است. این شلوارها اگر درست انتخاب شوند برای هر تیپ بدنی مناسب هستند و آن ها را با هر لباسی می توان ست کرد. از ژاکت کلاسیک گرفته تا ژاکت پفی یا تاپ.

فاق کوتاه: شلوارهای جین فاق کوتاه فقط برای خانم هایی که شکم صاف دارند مناسب است. در گذشته این مدل شلوارها را با لباس نیم تنه می پوشیدند اما امروزه یا لباس را زیر شلوار می دهند و یا همراه با یک لباس گشاد می پوشند.

خیلی فاق کوتاه: این سبک شلوارها هم برای خانم هایی که شکم صاف دارند مناسب است و مثل مورد قبل بهتر است یا لباس را زیر شلوار بدهید و یا همراه با یک لباس گشاد بپوشید.

مدل تنگ و گشادی شلوار

اسلیم: شلوارهای اسلیم کاملا تنگ هستند اما روی قسمت ساق پا کمی گشاد می شوند. این مدل شلوارها را می توانید هنگام پیاده روی و یا در محل کار بپوشید. حتی می توانید در مهمانی های دوستانه هم بپوشید. در چنین مناسبتی دمپای شلوار را کمی تا کنید. اگر اندازه فاق شلوارهای اسلیم مناسب باشد نقص های شما را می پوشاند

اسکینی: شلوارهای اسکینی سال هاست محبوبیت خاصی بین مردم دارد و می توانید آن را باهر لباسی ست کنید. اگر می خواهید تیپ رسمی داشته باشید فاق شلوار باید بلند باشد. شلوارهای اسکینی فاق کوتاه فقط برای خانم های ورزشکار با شکم صاف مناسب است.

جذب: شلوارهای جذب از شلوارهای اسکینی تنگ تر و جذب تر هستند. اگر می خواهید تیپ رسمی داشته باشید باید در انتخاب رنگ شلوار دقت کنید. شلوارهای جذب نباید زیاد روشن باشند.

معمولی: این شلوارها کاملا راسته هستند و معروف ترین برند این مدل شلوارها برند لیوایز است. این شلوارها برای هر تیپ بدنی مناسب هستند و می توانید آن ها را هر لباسی ست کنید. از ژاکت کلاسیک و کفش پاشنه بلند گرفته تا لباس ورزشی و کتانی. این شلوارها همیشه مد هستند بنابراین هنگام خرید نگران مد روز نباشید.

راحت: این شلوارها تقریبا مثل شلوارهای معمولی هستند با این تفاوت که فاق آن ها کوتاه تر است و دمپا گشادتر. این شلوارها مناسب تیپ های رسمی نیستند. آن ها را می توانید با هر لباسی ست کنید از لباس آستین کوتاه گرفته تا لباس های کلاسیک. در فصل زمستان هم می توانید آن ها را همراه با کت یا ژاکت پفی بپوشید.

گشاد: این مدل شلوارها معمولا تن خواننده های رپ دیده می شود و با لباس های گشاد بسیار عالی به نظر می رسند. کفش های مناسب این شلوارها انواع اسنیکرزها هستند.

بوی فرند: قد شلوارهای بوی فرند تقریبا کوتاه است و کمر آن هم کوتاه است هم بلند. این شلوارها یا زاپ دار هستند یا رنگ و رو رفته. این شلوارها برای هر تیپ بدنی مناسب هستند و می توان آن ها را هر لباس و کفشی ست کرد. شلوارهای بوی فرند برای تیپ رسمی مناسب نیستند.

دمپای  شلوار

دمپا تنگ: این شلوارها از زانو به پایین تنگ هستند و مناسب کسانی است که پاهای خوش فرم و لاغری دارند. این شلوارها را می توان با هم نوع کفشی از کلاسیک گرفته تا اسنیکرز ست کرد.

راسته: شلوارهای راسته از بالا به پایین یک اندازه هستند و جزء شلوارهای کلاسیک به حساب می آیند. این شلوارها با هر کفش و لباسی قابل ست کردن هستند.

دمپا گشاد: شلوارهای دمپا گشاد به اندازه گذشته محبوبیت ندارند و برای خانم هایی مناسب است که در قسمت کمر و پهلو اضافه وزن دارند چون در قسمت های بالاتنه و پایین تنه تعادل ایجاد می کند.


نظرات 1 + ارسال نظر
تجهیزیار پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 10:05 ق.ظ http://tajhizyar.com/

جالب بود ! سپاس از اطلاعات تان !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد