مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

خط دوم تولید اکریلیک کارخانه پلی اکریل اصفهان راه اندازی شد

مدیر اجرایی کارخانه پلی اکریل اصفهان از راه اندازی خط دوم (B) تولید الیاف اکریلیک این کارخانه با ظرفیت اولیه و ورود 300 تُن ماده اولیه اکریلو نیتریل (AN) خبر داد.
الیاف اکریلیک یکی از تولیدهای منحصر به فرد کارخانه پلی اکریل اصفهان است که ماده اولیه خط تولید آن، اکریلو نیتریل (AN) می باشد.
این خط تولید در بیش از یک سال گذشته به دلیل مشکلات پیش آمده برای این واحد صنعتی، متوقف شده بود.
' محسن رجایی ' روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: باتوجه به ورود محموله 2 هزار تُنی اکریلو نیتریل تا چند روز آینده به کارخانه، ظرفیت تولید اکریلیک افزایش خواهد یافت.  
وی با اشاره به اینکه محموله خریداری شده اکریلو نیتریل از خارج کشور در تاریخ 28 بهمن امسال به بنادر جنوبی کشور رسیده است، ادامه داد: مراحل مربوط به ترخیص و گمرکی این محموله انجام شده و انتقال آن از جنوب کشور به اصفهان در حال انجام است.
مدیر اجرایی کارخانه پلی اکریل اصفهان با بیان اینکه بخش تولیدی اکریلیک پلی اکریل دارای 2 خط تولید یک (A) و دو (B) است، خاطرنشان کرد: با ورود محموله 2 هزار تُنی به کارخانه، خط یک این بخش تولیدی نیز راه اندازی خواهد شد.
رجایی با اشاره به اینکه در حال رایزنی برای گشایش اعتبار (LC) جهت خرید محموله های بعدی اکریلو نیتریل هستیم، گفت: تا یک ماه آینده ظرفیت تولید الیاف اکریلیک کارخانه افزایش خواهد یافت و به مرور زمان تعداد بیشتری از کارگران این بخش مشغول به کار خواهند شد.
مدیر اجرایی کارخانه پلی اکریل اصفهان با اشاره به اقدامات موثر انجام شده برای تامین مواد اولیه پارازایلن و گلایکول جهت خطوط تولید پلی استر، افزود: بر اساس رایزنی انجام شده با پتروشیمی شازند، نخستین محموله گلایکول به میزان یکهزار تُن تامین شد و برای تامین ماده اولیه پارازایلن از پتروشیمی اصفهان مشکلی وجود ندارد.
شرکت پلی اکریل با حدود 40 سال سابقه و حدود 2 هزار کارگر و کارمند در سال های گذشته دچار مشکل مالی شد و سال گذشته از فعالیت و تولید بازماند و کارگرانش در 6 ماه نخست امسال زیر پوشش بیمه بیکاری قرارگرفتند.
سال گذشته با پیگیری وزارتخانه های ' صنعت، معدن و تجارت' و ' تعاون، کار و رفاه اجتماعی '، مدیریت استان اصفهان، نمایندگان مجلس، بخش خصوصی و مدیران پلی اکریل 200 میلیارد ریال از سوی دولت برای کمک به پلی اکریل و آبان امسال نیز 200 میلیارد ریال دیگر از سوی دولت به شکل تنخواه به این کارخانه پرداخت شد.
مهمترین تولیدات شرکت پلی اکریل ایران، الیاف اکریلیک و نخ و الیاف پُلی اِستر است و تولیدات آن به عنوان مواد اولیه در شرکت های نساجی و تولید فرش مورد استفاده قرار می گیرد.
این کارخانه در کیلومتر 45 جاده اصفهان - مبارکه قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد