مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

افزایش برند پوشاک تولیدی کشور از 100 به 270 نشان

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: با افزایش 170 نشان تولید کننده داخلی پوشاک، شمار نشان های پوشاک تولیدی کشور از 100به 270 نشان (برند) رسید.
علی فاضلی روز یکشنبه در حاشیه یازدهمین اجلاس دوره ششم نمایندگان اتاق اصناف ایران در مشهد طی گفت و گو با خبرنگاران افزود: برند سازی در کشور یکی از مهمترین راه های تحقق اقتصاد مقاومتی است که در زمینه پوشاک شاهد اتفاقات خوبی هستیم.  
وی اظهار کرد: بررسی بودجه اتاق اصناف، موضوعات مربوط به تنظیم بازار و اصلاح قانون نظام صنفی برای نهایی شدن و تقدیم به مجلس، از مهمترین مباحث مطرح شده در این اجلاس است.
وی با تاکید بر نهادینه شدن پرداخت تسهیلات برای ایجاد شهرک ‌های تخصصی تولیدی در کشور گفت: با این امر می توان ایجاد 60 هزار شغل در کشور را تضمین کرد.
فاضلی همچنین با تاکید بر لزوم واگذاری امور دولتی به بخش خصوصی افزود: هنوز بسیاری از امور دولتی به بخش خصوصی واگذار نشده است.
وی اظهار کرد: ادارات برخی از شهرستان‌ ها با اصناف همکاری و همراهی لازم را ندارند که امیدواریم دبیرخانه هیات نظارت بر سازمان ‌های صنفی بتواند این مشکل را حل کند.
یازدهمین اجلاس دوره ششم نمایندگان اتاق اصناف ایران به مدت یک روز با حضور نمایندگان اتاق اصناف استانهای سراسر کشور در مشهد برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد