مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

افتتاح نخستین نمایشگاه نساجی هلال احمر در خوانسار

فرماندار شهرستان خوانسار گفت: نخستین نمایشگاه محصولات نساجی جمعیت هلال احمر ایران با عرضه انواع لوازم ایمنی و چادرهای امداد و نجات در خوانسار گشایش یافت.
سید حسن شفعتی ظهر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه و فروشگاه محصولات نساجی هلال احمر اظهار کرد: امروز نخستین نمایشگاه محصولات نساجی جمعیت هلال احمر ایران  با عرضه انواع لوازم ایمنی به ویژه چادرهای امداد و نجات در محل سالن جمعیت هلال احمر خوانسار برپا شد.
  
وی افزود: این نمایشگاه با مصوبه مدیریت بحران و با همت اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان خوانسار و با همکاری شرکت نساجی کارخانه جمعیت هلال احمر خوانسار برپا شده است.

فرماندار شهرستان خوانسار گفت: به نمایش گذاشتن محصولات امداد و نجات در این نمایشگاه  با هدف آشنایی خانواده‌ها برای تهیه یک کیف امداد نجات در مواقع بحران است.

وی با اشاره به اینکه چادرهایی که امروز در این نمایشگاه در معرض دید قرار گرفته است در کارخانه نساجی جمعیت هلال احمر خوانسار با کیفیت عالی تولید می‌شود، تصریح کرد: در این نمایشگاه آموزش‌های لازم به خانواده برای مصون ماندن  در مواقع بحران ارائه می‌شود.

در ادامه علمدار فروغی با اشاره به اینکه برپایی این نمایشگاه با هدف آشنایی مردم در تأمین لوازم امداد و نجات است، اذعان داشت: کشور ما روی گسل زلزله قرار دارد و هر سال شاهد حوادث طبیعی مختلفی از جمله زلزله هستیم و ضروری به خانواده‌ها آموزش‌های لازم ارائه شود.

وی با بیان این که در این نمایشگاه علاوه بر لوازم امداد و نجات  چادرهای امدادی که تولید شرکت نساجی جمعیت هلال احمر ایران است به نمایش گذاشته می‌شود، تأکید کرد:  این چادر‌ها از نوع تیپ دو به وزن 40 کیلوگرم و با سقف و کف کاملاً ضد آب و دیوارهای چادر  از نوع پنبه پلی‌استر تولید شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر خوانسار بیان داشت: برای کمک به مردم زلزله‌زده  کشور چین از این نوع چادر امداد و نجات به تعداد 50 هزار عدد صادر شده است، برای زلزله‌زدگان کرمانشاه و پاکستان نیز صادر شده است.

وی در پایان اضافه کرد: نمایشگاه لوازم امداد و نجات از امروز پنجم اسفندماه به مدت 10 روز در سالن جمعیت هلال احمر خوانسار در معرض دید علاقه‌مندان برای بازدید و خرید دایر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد