مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

افتتاح کارخانه نساجی قرچک کشور را از واردات پارچه رومبلی بی‌نیاز می‌کند

 رئیس کمیسیون توسعه، عمران و خدمات شهری و روستایی شورای اسلامی استان تهران با اشاره به نرخ بالای بیکاری در قرچک گفت: افتتاح کارخانه نساجی در قرچک نه تنها سبب کاهش آمار بیکاری در این شهرستان می‌شود بلکه کشور را از واردات پارچه رومبلی بی‌نیاز می‌کند.
محمد عظیمی امروز در بازدید از واحد نساجی شهرک صنعتی شهرستان قرچک که با حضور دیگر صورت گرفت با اشاره به مشکلات اشتغال شهروندان قرچکی و سرمایه‌گذاران در این شهرک صنعتی اظهار داشت: شهرستان قرچک با وجود دارا بودن جمعیت بالای 300 هزار نفر در دهه‌های گذشته از نظر احداث شهرک‌های صنعتی و ایجاد اشتغال از سوی مسئولان استان مورد بی‌مهری قرار گرفته و به همین دلیل نسبت به شهرستان‌های دیگر خود از نرخ بیکاری بالاتری برخوردار است.
  
وی بیان کرد: در سالیان اخیر اقدامات خوبی در این شهرستان به جهت استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی مصوب صورت گرفته و در همین راستا نیز تعدادی زمین به ‌منظور ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی واگذار شد.

عضو شورای اسلامی استان تهران با اشاره به عدم رغبت برخی افراد در شهرک صنعتی قرچک به آغاز عملیات ساختمانی و شروع تولید افزود: موضوعی که در حال حاضر سبب نگرانی و عدم رغبت این افراد شده است، عدم ایجاد زیرساخت‌های لازم برای این شهرک توسط ادارات خدمات‌رسان است.

عظیمی تصریح کرد: به ‌زودی مشکلات زیرساختی این شهرک از قبیل راه دسترسی مناسب، اجرای شبکه گازرسانی و ... برطرف می‌شود تا شاهد افتتاح واحدهای تولیدی بیشتری در این شهرک صنعتی باشیم.

وی ادامه داد: با وجود تنگناهای موجود در اقتصاد کشور، سرمایه‌گذاران شرکت سام سپهر ایرانیان صبا در مدتی کمتر از یک سال صدها میلیارد تومان جهت احداث ابنیه و خرید ماشین‌آلات مورد نیاز نساجی در این شهرک صنعتی هزینه کرده‌اند و هم‌اکنون در حال نصب ماشین‌آلات خود هستند.

عضو شورای اسلامی استان تهران با بیان اینکه در حال حاضر تنها مشکل اساسی موجود در مسیر افتتاح این کارخانه عدم اجرای خط لوله گاز 20 اینچی است گفت: در صورت اتصال شهرک صنعتی به شبکه گاز طبیعی، راه‌اندازی خطوط تولید این شرکت تا قبل از پایان سال جاری محقق می‌شود.

عظیمی سپس اظهار داشت: در صورت راه‌اندازی کارخانه نساجی که تولید آن شامل انواع پارچه رومبلی است، نه ‌تنها می‌تواند در آینده نزدیک کشور را از واردات این نوع پارچه بی‌نیاز کند، بلکه در همان فاز نخست راه‌اندازی حدود 500 نفر نیروی کار به‌ صورت مستقیم جذب این شرکت می‌شوند که افتتاح آن در کاهش آمار بیکاری در شهرستان قرچک بسیار مؤثر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد