مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

هشتمین نمایشگاه تخصصی پوشاک و منسوجات در اراک گشایش یافت

هشتمین نمایشگاه تخصصی پوشاک، منسوجات، کیف و کفش و محصولات چرمی روز دوشنبه نهم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان مرکزی در اراک گشایش یافت.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی در حاشیه آیین گشایش این نمایشگاه افزود: این نمایشگاه با حضور بیش از 60 تولیدکننده و عرضه کننده پوشاک بزرگسالان و کودک، پوشاک سنتی، ملزومات حجاب، کیف و محصولات چرمی از سراسر کشور در فضایی به وسعت پنج هزار متر مربع در سالن پارس محل دائمی نمایشگاه های بین المللی این استان در اراک برگزار شده است.  
مهدی جهانمیرزایی افزود: هشتمین نمایشگاه تخصصی پوشاک، منسوجات، کیف و کفش و البسه چرمی با هدف ایجاد فرصتی مناسب برای عرضه آخرین محصولات تولیدی و مبادلات اقتصادی تولیدکنندگان این بخش فعال شده است.
وی ادامه داد: علاقمندان می توانند از نهم تا سیزدهم بهمن ماه امسال از ساعت 15 تا 21 از این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی بازدید کنند.
شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی در سال 1378 در زمینی به مساحت 22 هکتار در محل تلاقی شاهراه شمال به جنوب و غرب به شرق کشور راه اندازی شد.
محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی دارای 10 هزار مترمربع سالن نمایشگاهی مسقف، سه هزار مترمربع فضای باز نمایشگاهی و 120 هزار مترمربع پارکینگ ویژه غرفه داران و بازدید کنندگان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد