مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

خرید تضمینی، مشکل اصلی طرح تولید پوشاک

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: در اجرای طرح تولید پوشاک دو موضوع الگو و خرید تضمینی بسیار مهم است، با این حال سرمایه‌گذار کشوری اعلام کرده تعهدی نسبت به خرید تضمینی ندارد.
علی‌رضا شفیع‌زاده ظهر امروز در کارگروه تخصصی اقتصادی و اشتغال چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: مقرر شد طرح تولید پوشاک در پنج استان کشور شامل چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، همدان، اردبیل و گیلان به‌صورت پایلوت انجام شود.

وی افزود: انجمن صنف پوشاک کشور به‌عنوان سرمایه‌گذار ملی و یک سرمایه‌گذار معرفی شده از هر استانی در اجرای طرح تولید پوشاک مشارکت دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سه فراخوان برگزار شده ولی چندان استقبالی از سوی سرمایه‌گذاران استانی نسبت به طرح تولید پوشاک صورت نگرفته است، ادامه داد: هم‌اکنون مطالعات لازم برای این طرح در 21 روستای استان انجام شده، سالن‌های مورد نیاز این کار آماده شده و سرمایه‌گذار داخلی نیز انتخاب شده است.
  
شفیع‌زاده با بیان اینکه در اجرای طرح تولید پوشاک دو موضوع مدل و خرید تضمینی بسیار مهم است، عنوان داشت: با این حال سرمایه‌گذار کشوری اعلام کرده تعهدی نسبت به خرید تضمینی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: مراحل اولیه اجرای طرح تولید پوشاک در پنج استان کشور انجام شده ولی همگی در بحث خرید تضمینی تولیدات به مشکل برخورد کرده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد