مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

شهردار قائم‌شهر هرچه زودتر برنامه خود برای کارخانه نساجی را اعلام کند

رئیس شورای شهر قائم‎شهر گفت: شهردار باید در مورد نساجی شماره یک نظر خود را به شورا اعلام کند تا تکلیف آن هرچه زودتر مشخص شود و مدیرعامل بتواند برنامه‌های خود را عملی کند.
علی‌اکبر حسین‎زاده در جلسه علنی شورای شهر قائم‎شهر، با اشاره به خبر شهادت سه تن از رزمندگان سپاه در درگیری با داعش و تسلیت به ملت ایران و خانواده این عزیزان و همچنین ضمن گرامی‌داشت ایام‌الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: شهرداری قائم‎شهر برای فضاسازی گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اقدامات لازم را انجام دهد و اینکه برای زمان پایان سال نیز با انجام فضاسازی مناسب در شهر باید بتوانیم میزبان خوبی برای مسافران نوروزی باشیم.
  
وی افزود: بعد از جلسه شورای تامین برای رفع مشکلات موجود در نساجی شماره دو و طبق مصوبه آن، شهرداری برای رفع وضعیت نابه‌سامان این کارخانه وارد عمل شد.

رئیس شورای شهر قائم‎شهر بیان کرد: شهردار باید در مورد نساجی شماره یک نظر خود را به شورا اعلام کند که چه برنامه‌ای برای نساجی قائم‎شهر دارد و تکلیف آن را هرچه زودتر مشخص شود و مدیرعامل بتواند برنامه‌های خود را عملی کند.

این مسئول با بیان اینکه نساجی شماره یک به‌عنوان طرحی ملی است و باید همه مسئولان در رفع مشکلات آن کمک کنند، تصریح کرد: اقای استاندار باید در بحث کارخانه ورد پیدا کند تا این کارخانه مشکلات و معضلاتش رفع شود و با کمک مسئولان استانی و کشوری برای اینده کاری 203 نفر از پرسنل کارخانه فکر اساسی صورت گیرد.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: به‌دلیل اینکه در پایان سال هستیم باید به فکر کارگران کارخانه باشیم تا به یک معضل اجتماعی کشیده نشود. شهردار باید ظرف 48 ساعت نظر خود را اعلام کند تا تکلیف کارخانه و کارگران هرچه زودتر مشخص شود و برنامه شهرداری در مورد این کارخانه به اطلاع همگان برسد.

وی در پایان به بدهی موجود شهرداری اشاره کرد و گفت: بدهی شهرداری به‌صورت دقیق مشخص نشده و یک بار مبلغ 104 میلیارد تومان و بار دیگر مبلغ 150 میلیارد تومان توسط شهردار بیان شد که باید به‌صورت کتبی برای شورا ارسال شود تا مردم بدانند چه مقدار مبلغ بدهی شهرداری قائم‎شهر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد