مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

حل مشکلات شرکت توسعه نساجی آذران در جلسه ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی

خلیل اللهی دادستان تبریز گفت: در راستای پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه طی جلسه‎ای مسائل و مشکلات شرکت توسعه نساجی آذران بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
خلیل اللهی دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان شرقی در گفت‌‎‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، از ورود ستاد اقتصاد مقاومتی استان برای حل مشکلات شرکت توسعه نساجی آذران خبر داد و گفت: حساب‌های این شرکت به دلیل ورشکستگی مسدود و درعین حال ممنوع المعامله  بودند، اداره کل تصفیه و امور ورشکستگی قوه قضاییه که در تهران مستقر است به پرونده ورود کرد.  وی ادامه داد: در راستای پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه طی جلسه‎ای مسائل و مشکلات شرکت توسعه نساجی آذران بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

خلیل اللهی افزود: در این جلسه نهایتا توافق شد که با توجه به اینکه اداره کل تصفیه و امور ورشکستگی قوه قضاییه تعهدی مبنی بر پرداخت طلب‌های اداره کل مالیاتی استان از این شرکت را داده است، اداره کل مالیاتی استان ممنوعیت‌های موجود را بردارد تا برای این شرکت امکان فعالیت تجاری و اقتصادی فراهم شود.

دادستان تبریز در پایان با تاکید بر پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان خاطرنشان کرد: انشالله با شروع فعالیت این شرکت برای حدود ۲۰۰ نفر زمینه اشتغال فراهم خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد