مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

بازار سرمازده پوشاک زمستانه یزد!/«شوهای لباس و شبکه‌های اجتماعی»؛ معضل فروشندگان پوشاک در یزد

رییس اتاق اصناف یزد گفت: تا نه ماه امسال در مجموع حدود 160 واحد تعطیل شده‌اند که برخی آنها هنوز پروانه کسب خود را باطل نکرده‌اند اما فعالیت نمی‌کنند.
وضعیت بازار و فضای کسب و کار این روزها، حال خوشی ندارد و اکثر صنف ها از رکود و یا نداشتن رونق کسب و کار خود گله مندند. از این رو بی‌‎رونقی و رکود حاکم بر بازار بازار پوشاک را نیز تحت تاثیر خود قرار داده است.

رییس اتاق اصناف یزد در گفتگو با خبرنگار یزدندا در خصوص وضعیت بازار پوشاک یزد گفت: هزار و 116 واحد صنفی پوشاک در انواع رسته‌ها از جمله سیسمونی، منسوجات سنتی، مانتو فروشی و غیره در یزد فعالیت می‌کنند.   محمد مهدی باغستانی اظهار کرد: در شش ماه اول سال 96، 71 فقره پروانه کسب در این صنف باطل شده است و تا نه ماه امسال در مجموع حدود 160 واحد تعطیل شده‌اند که برخی آنها هنوز پروانه کسب خود را باطل نکرده‌اند اما فعالیت نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه هیچ تغییر قیمتی نسبت به سال گذشته در پوشاک نداشته‌ایم افزود: متاسفانه رکود حاکم بر بازار و بی‌رونقی کسب و کار موجب تعطیلی بسیاری از واحد‌ها شده است و امسال نیز اوضاع جوی با رکود دست به دست هم داده و بازار پوشاک زمستانه را به شدت بی‌رونق کرده است.

باغستانی اذعان کرد: متاسفانه فروش‌های غیر قانونی و برگزاری شوهای لباس در یزد زیاد شده و یا افراد در شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام و منازل خود البسه به فروش می‌گذارند و این معضل دیگری برای فروشندگان قانونی لباس به وجود آورده است.

وی ادامه داد: برای برخورد با برگزار کننده‌های شوها باید اماکن با حکم دادستانی وارد عمل شود اما تا کنون هیچ حکمی در این خصوص ازسوی دادستانی صادر نشده‌است.

رییس اتاق اصناف یزد در خصوص تفاوت قیمت‌ها در نقاط مختلف شهر گفت: تغییر قیمت پوشاک به دلیل طرح و جنس است که این تفاوت قیمت امری طبیعی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد