مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

بهترین برندهای انگلیسی پوشاک برای آقایان

برترین برندها و شرکت های فعال در عرصه طراحی مد و لباس نقشی تأثیرگذار در صنعت مد ایفا می کنند. در حقیقت این برندهای پوشاک هستند که مشخص می کنند دنیای مد به کدام سمت و سو حرکت کند. در این میان برندهای بریتانیایی دیگر رقیبان را کنار زده اند و خود را در میان بهترین ها جای داده اند.

اگر می خواهید که بهترین برندهای پوشاک انگلیسی برای آقایان را بشناسید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.  

Gieves & Hawkes
 
 بهترین برندهای انگلیسی پوشاک برای آقایان
 
«Hawkes» در سال 1771 و «Gieves» در سال 1784 آغاز به کار کرد اما آن دو در سال 1974 به هم پیوستند و یکی از بهترین برندهای لباس را تولید کردند. این برند جزو یکی از قدیمی ترین برندهای مشهور لباس در انگلستان محسوب می شود که در ابتدا محصولات خود را بر اساس نیازهای نیروهای ارتش بریتانیا و نیروی دریایی سلطنتی تولید می کرد اما رفته رفته جای خود را در میان افراد مشهور و سرمایه دار باز کرد. از مشتریان این برند می توان به وینستون چرچیل، مایکل جکسون، دوک ادینبرو، شاهزاده ولز و دوک ولینگتون اشاره کرد.
 

 
Cheaney
 
بهترین برندهای انگلیسی پوشاک برای آقایان 
 
این برند در سال 1966 توسط جاناتان و ویلیام چرچ، نام خود را از سر گرفت اما در سال 1999 بنا به دلایلی به برند پرادا فروخته شد. یک سال بعد جاناتان و ویلیام بار دیگر آن را از آن خود کردند. تخصص آنها تولید کفش هایی با کیفیت و زیبا بود. اگر چه اکثر برندها پس از چندین سال کار خود را گسترش می دهند و به تعداد کارخانه های خود می افزایند اما محصولات این برند لوکس هنوز که هنوزِ در همان کارخانه ای که در سال 1896 برپا شده بود، تولید می شود.
 

 
Marks & Spencer
 
بهترین برندهای انگلیسی پوشاک برای آقایان 
 
شرکت مارکس اند اسپنسر در سال ۱۸۸۴ توسط سر مایکل مارکس و توماس اسپنسر در شهر لیدز تاسیس شد. این شرکت با در اختیار داشتن فروشگاه‌های پوشاک، مواد غذایی و کالاهای لوکس در بریتانیا و ۴۰ کشور جهان فعالیت می‌کند. بزرگترین رقبای شرکت ام‌انداس در بریتانیا، شرکت‌های سینزبوریس و تسکو می‌باشد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر وست‌مینستر، لندن، قرار دارد و سهام آن در بازار بورس لندن معامله می‌شود. از آنجا که کیفیت لباس های مردانه این برند بسیار بالاست، از دادن هزینه ای که بابت آن می پردازید، پشیمان نخواهید شد.
 

 
Burberry
 
بهترین برندهای انگلیسی پوشاک برای آقایان 
 
بربری، شرکت کالای لوکس و خانه مد بریتانیایی است که در زمینه طراحی، تولید و توزیع پوشاک، لوازم آرایشی، عینک‌های آفتابی، لوازم جانبی، عطر و.. فعالیت می‌کند. این برند در سال ۱۸۵۶ توسط توماس بربری در شهر باسینگستوک تاسیس شد. پس از 160 سال فعالیت درخشان، این برند لوکس همچنان جایگاه خود را در میان بهترین برندهای جهان حفظ کرده است به طوری که در سال ۲۰۱۳ از سوی اینتربرند، در رتبه ۷۷ از باارزش‌ترین نام‌های تجاری جهان، شناخته شد.
 

 
Grenson
 
بهترین برندهای انگلیسی پوشاک برای آقایان 
 
برند انگلیسی گرنسون، از سال 1913 در کار تولید کفش‌های مرغوب بوده است بنابراین شما می‌توانید بهترین‌ها را از آن بخواهید. این کفش با طراحی خاص خود این طور به نظر می آید که از 3 لایه چرم ساخته شده است و همین ویژگی طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.
 

 
Dunhill
 
بهترین برندهای انگلیسی پوشاک برای آقایان 
 
مالک فعلی و خالق این برند، آلفرد دانهیل انگلیسی است که در 21 سالگی کار خود را در کنار پدرش شروع کرد. در سال 1893 پس از آنکه او تجارت پدرش را به ارث برد کمپانی دانهیل را در بریتانیا تاسیس کرد. او در ابتدا خط تولید لوازم جانبی اتومبیل را با شعار «همه چیز جز موتور» راه اندازی کرد اما در سال 1907 بود که خط تولید سیگار و تنباکو و سپس پیپ را نیز به آن افزود. دانهیل پس از آنکه جای خود را در میان مردم به خوبی باز کرد، محصولات دیگر خود از جمله لباس، عطر و ادکلن، ساعت و... را نیز روانه بازار کرد. امروزه لباس های این برند لوکس در دنیای مد و فشن حرف اول را می زند.
 

 
Clarks
 
بهترین برندهای انگلیسی پوشاک برای آقایان 
 
کلارکس نام یک کارخانه تولیدی کفش انگلیسی است که شهرت بین المللی دارد. کلارکس از سال 1825 توسط خانواده کلارک کار خود را در انگلستان آغاز کرد و امروزه به عنوان یک برند جهانی تولید کفش در اروپا، آمریکا و خاور دور فعالیت دارد. این برند انتخاب افرادی است که علاوه بر کیفیت، به زیبایی و خاص بودن نیز اهمیت می دهند.
 

 
Reebok
 
بهترین برندهای انگلیسی پوشاک برای آقایان 
 
ریباک شرکت تجهیزات ورزشی بریتانیایی مستقر در آمریکا است که تولیدکننده کفش‌های ورزشی، پوشاک و لوازم ورزشی می‌باشد. این شرکت در سال ۱۸۹۵ توسط جی.دبیلو. فاستر در شهر بولتون، بریتانیا، تاسیس شد. شرکت ریباک امروزه یکی از زیر مجموعه‌های شرکت آلمانی آدیداس است. ادغام آدیداس با ریبوک در سال 2005 را می‌توان فصل جدیدی در تاریخ ریبوک دانست. ادغام این دو برند مطرح با یکدیگر به آنها این فرصت را ‌داد که با ایجاد ویژگی‌های مکمل در این دو برند به بازار گسترده‌تری دست یابند و توانایی ارائه محصولات متنوع‌تری را به بازار داشته باشند.
 

 
Dr. Martens
 
بهترین برندهای انگلیسی پوشاک برای آقایان 
 
برند دکتر مارتین، یک برند بریتانیایی است که به تولید کفش، لباس و دیگر اکسسوری ها می پردازد. از بهترین محصولات این برند می توان به کفش های آن اشاره کرد که ظاهری تقریبا مشابه با یکدیگر دارند. اگر به کلکسیون کفش های آنها دقت کنید می بینید که تمامی شان دارای دوختی زرد رنگ هستند. آنچه این کفش را در میان طرفدارانش محبوب کرده، راحتی آن است. بنابراین اگر به دنبال کفش هایی ساده و راحت و در عین حال با کیفیت هستید، این برند که شهرت خود را نسل به نسل منتقل کرده، گزینه خوبی برایتان خواهد بود.
 

 
Paul Smith
 
بهترین برندهای انگلیسی پوشاک برای آقایان 
 
یکی دیگر از طراحان مشهور دنیای مد و فشن، پل اسمیت است. او در سن 15 سالگی از مدرسه اخراج شد و از آن پس کار خود را در یک کارگاه کوچک لباس آغاز کرد. او پس از کسب تجربه های لازم، به سرعت توانست فروشگاه خود را افتتاح کند. طراحی لباس های او به گونه ای است که هیچ گاه از مد نمی افتند به طوری که می توان در تمام فشن شوهای مشهور سال رد پای طراحی های منحصر بفرد او را دید.
 

 
Alexander McQueen
 
بهترین برندهای انگلیسی پوشاک برای آقایان 
 
الکساندر مک‌کوئین طراح مد اهل بریتانیا بود که بیشتر به خاطر طراح اصلی بودن در ژیوانشی بین سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۱ و تاسیس برند الکساندر مک‌کوئین معروف است. او چهار بار برنده جایزه طراح مد سال بریتانیا و همچنین طراح مد برتر جهان در سال ۲۰۰۳ شد. او در طراحی لباس های خود به ظرافت و خوش فرمی لباس معتقد است.
 

 
Jaeger
 
بهترین برندهای انگلیسی پوشاک برای آقایان 
 
شهرت این برند به استفاده از الیاف طبیعی با کیفیت است. 130 سال قبل، زمانی که این برند بریتانیایی کار خود را آغاز کرد، برای تولید لباس های خود از موی حیوانات استفاده می کرد و آنقدر محصولات اش کیفیت بالایی داشت که هنوز پس از سالیان سال طرفداران خاص خود را دارد. این برند امروزه به طراحی مدرن خود مشهور است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد