مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

طرح تولید پوشاک در ۳۲ روستای چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای توسعه اشتغال ۳۲ روستا برای اجرای طرح تولید پوشاک در استان انتخاب شده‌اند.
علیرضا شفیع‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور توسعه اشتغال با اعتباری نزدیک به 680 میلیارد ریال، طرح تولید پوشاک در مناطق روستایی بر اساس تفاهم‌نامه سازمان برنامه و بودجه و وزارت صنعت، معدن و تجارت در 5 استان اردبیل، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، گیلان و همدان به صورت آزمایشی اجرا می‌شود.  وی افزود: با توجه به اینکه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران یکی از مشارکت کنندگان در اجرای این طرح است، شرکت شهرک‌های صنعتی نیز باید به عنوان تابع در انجام طرح مشارکت داشته باشد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: برای انتخاب کارگاه‌ها، سوله‌های در اختیار تعاون روستایی و امور عشایر اولویت دارند و شهرستان‌های شهرکرد و بروجن به عنوان مکان ایجاد شرکت پشتیبان انتخاب شدند.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذار در این طرح موظف است که ضمن فراهم نمودن نیرو و امکانات در مناطق روستایی و نیز برگزاری آموزش‌های لازم طبق دستورالعمل، محصولات نهایی را برای بازاریابی به شرکت پشتیبان مرکزی ارسال کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد