مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

3 هزار واحد صنف بنکداران تعطیل یا محل عرضه پوشاک خارجی شدند

رئیس اتحادیه بنکداران پارچه تهران با بیان اینکه سه هزار واحد صنف بنکداران تعطیل یا محل عرضه پوشاک خارجی شدند، گفت: با برچسب مالیات به‌عناوین‌ مختلف از مردم پول می‌گیرند.  امیر قدیمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس استان تهران درباره وضع اتحادیه بنکداران پارچه، اظهار کرد: بازار هنوز از وضعیت رکود خارج نشده است و شرایط کسب درآمد به‌ویژه در صنف بنکداران پارچه اصلاً مطلوب نیست.

وی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان در حال تبدیل شدن به واردکننده هستند، تصریح کرد: تولید گران است و تولیدکننده سرمایه دارد درآمد را در واردات می‌بیند.

رئیس اتحادیه بنکداران پارچه تهران با بیان اینکه سرمایه‌گذار امنیت را در بستر تولید ملی نمی‌بیند، اضافه کرد: به همین خاطر رغبتی برای فعالیت و سرمایه‌گذاری در تولید ملی ندارد و برای سودهی و درآمد بیشتر دنبال واردات می‌رود.

قدیمی‌نژاد با تأکید بر اینکه بیش از هفت هزار واحد صنفی در صنف پارچه و نساجی داشتیم، تصریح کرد: تعداد این هفت هزار واحد به زیر چهار هزار واحد تقلیل پیدا کرده است، این واحدها یا تعطیل شده‌اند و یا تغییر کاربری داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه نزدیک بخشی از این سه هزار واحد صنف پارچه و نساجی به فروشندگان پوشاک خارجی تبدیل شده‌اند، اضافه کرد: این شرایط اصلاً برای تولید ملی در این صنف مطلوب نیست.

رئیس اتحادیه بنکداران پارچه تهران با بیان اینکه به‌عناوین‌مختلف با برچسب مالیات مستقیم و متمم و مالیات ۱۶۹ از مردم پول می‌گیرند، تصریح کرد: مالیات بر ارزش‌افزوده سنگینی فشار مالیات را افزایش داده است.

قدیمی‌نژاد با تأکید بر اینکه سازمان مالیاتی کشور این وضع نامطلوب را سامان بدهد، اظهار کرد: اصناف را از این گردنه مشکلات مالیاتی خارج کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد