مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

بنکداران پارچه به‌سوی ورشکستگی پیش می‌روند

رئیس اتحادیه بنکداران پارچه تهران با بیان اینکه بنکداران پارچه به‌سوی ورشکستگی پیش می‌روند، گفت: واردات قانونی و غیرقانونی پوشاک عامل رکود عمیق بازار بنکداران پارچه است.
امیر قدیمی نژاد  درباره وضع بنکداران پارچه، اظهار کرد: بنکداران پارچه در رکود کامل قرار دارند.  وی با اشاره به اینکه بنکداران پارچه به‌سوی ورشکستگی پیش می‌روند، تصریح کرد: وضع فعالان این صنف به‌هیچ‌عنوان خوب نیست و نگران‌کننده است.

رئیس اتحادیه بنکداران پارچه تهران با تأکید بر اینکه واردات بی‌رویه پوشاک به شکل قانونی و غیرقانونی صنف بنکداران پارچه را در رکود کامل و عمیق قرارداده است، اضافه کرد: تعرفه واردات یکی از دلایل اصلی این رکود است.

قدیمی نژاد با اشاره به اینکه مجوزهای خاص به امثال برندهای خارجی که قیمت آن‌ها از کف بازار داخل هم ارزان‌تر است این رکود عمیق را بر بازار بنکداران ایجاد کرده است، تصریح کرد: در این شرایط کسی رقابت به تولید داخل ندارد.

وی با بیان اینکه سرمایه‌های نقدینگی به سمت واردات سوق داده می‌شود، اضافه کرد: بیشتر دنبال واردات هستند و میلی به تولید ملی ندارند.

رئیس اتحادیه بنکداران پارچه تهران با تأکید بر اینکه بیش از هفت هزار واحد صنفی فعال داشتیم، تصریح کرد: با وجود واردات بی‌رویه و عدم حمایت از تولید ملی، تعداد این واحدها به چهار هزار واحد تقلیل یافته است.

قدیمی نژاد با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی ما یا تغییر کاربری داده‌اند و یا تعطیل شده‌اند، اظهار کرد: شاهد تغییر کاربری واحدهای بنکدار پارچه به عرضه پوشاک خارجی هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد