مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

تکنولوزی جدید برای چاپگرهایی که به صورت مستقیم بر روی پارچه چاپ می کنند

کرنت دیجیتال، یکی از شرکت های جهانی پیشرو در چاپ نساجی دیجیتال؛ و شرکت راه حل های خروجی دیجیتال کالرگیت؛ به دنبال این هستند که طی همکاری با یکدیگر، راه حل های صنعتی و حرفه ای پیشرفته خود را به سطحی بالاتر برسانند.   از این به بعد چاپگرهایی که به صورت مستقیم بر روی پارچه چاپ می کنند هم می توانند از کیفیت قابل اطمینان کرنیت دیجیتال سود ببرند، کیفیتی که به لطف ویژگی های بهینه کالرگیت ریپ، بهبود یافته است. این همکاری هم چنین یک گام مهم دیگر در مسیر تلاش های کرنیت برای دستیابی به سیستم های چاپ نساجی است که از یک اکوسیستم جریان کاری و راه حل های مدیریت شغلی بهره مند باشند.

تنظیم کردن جریان کاری با فناوری

سرور تولید نساجی (TPS) کالرگیت با تنظیمات کرنیت انطباق یافته و متعاقبا، به فهرست پیشنهادات کرنیت اضافه می شود. به این ترتیب، مشتری ها هم از یک خروجی چاپ قابل توجه و هم از یک تجربه جریان کاری بهینه بهره مند می شوند. پشتیبانی و آموزش فنی توسط کرنیت ارائه می شود و پشتیبانی کالرگیت هم در دسترس خواهد بود.

یک ترکیب برنده

افزایش سطح جریان کاری باعث افزایش کیفیت چاپ شده و در عین حال، فرآیند را راحت تر و به صرفه تر می کند. مساله ای که برای مشتریانی که به دنبال محصولات با کیفیت بالا هستند و با بازار پرتقاضایی سروکار دارند، حائز اهمیت است. کالرگیت در زمینه چاپ تجاری و صنعتی اعتبار بسیار بالایی دارد و این مدت مشغول تحقیق درباره این مساله بوده که به چه ترتیبی می تواند جایگاه خود در بازار چاپ بر روی پارچه را افزایش دهد. همزمان با این مساله، کرنیت دیجیتال که یک شرکت پیشرو در بازار فناوری هست، به دنبال یک شرکت همکار فنی بوده که به واسطه آن بتواند شاخه ریپ راه حل های خود را بهینه کند.

توماس کرشنر، مالک کالرگیت در این باره توضیح می دهد: «کرنیت دیجیتال هم از چاپ مستقیم بر روی پارچه و هم از ریپ شناخت دارد. ما با ترکیب توانایی های خود، همان راه حل های سطح بالای بی نظیر مخصوص چاپ بر روی پارچه ای را در اختیار مشتری ها قرار می دهیم که به دنبالش هستند.»

عمر کلکا، نائب رئیس بخش استراتژی بازاریابی و تولید کرنیت دیجیتال در این باره می گوید: «ما همیشه به دنبال راه هایی تازه برای بهینه سازی پیشنهادات خود به مشتری ها هستیم. همکاری با پیشرویان این صنعت یکی از استراتژی های ما برای گسترش و افزایش تنوع اکوسیستم مان است. هنگام تحقیق بر روی راه حل های ریپ، ما بلافاصله به این نتیجه رسیدیم که کالرگیت یک گزینه بی نظیر است. راه حل ها به طور کامل انطباق می یافتند و خود این شرکت هم یک فروشنده تراز اول است. ما در کنار هم می توانیم پیشنهادات خود را تقویت کنیم و برای راه حل های کامل هر دو گروه مشتری های خود، یک اکو سیستم کامل و متنوع ارائه دهیم. این همکاری از هر نظر یک فعالیت برد برد است.»

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد