مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

«دومین رویداد کارآفرینی مُدوتک» آغاز به کار کرد

 «دومین رویداد کارآفرینی مُدوتک» آغاز به کار کرد مراسم افتتاحیه «دومین رویداد کارآفرینی مُدوتک» با ارائه ۱۶۰ ایده در زمینه مد و پوشاک برگزار شد.
«مهدی معصومی» دبیر رویداد کارآفرینی مُدوتک در مراسم افتتاحیه «دومین رویداد کارآفرینی مُدوتک» گفت: مدوتک پلتفرم کارآفرینی است که به شناسایی ایده پردازان خلاق و کمک به آنها برای راه اندازی کسب و کار می پردازد. مدوتک تفکری است که به کار مدیرانی می آید که مدرن فکر می کنند و دلسوز پوشاک ایرانی هستند.   وی افزود: سال قبل که این رویداد در پالادیوم تهران برگزار شد؛ صد ایده پرداز جوان در آن شرکت داشتند که از میان آنها 10 ایده برتر معرفی و سه ایده، موفق به جذب سرمایه گذار شدند.

معصومی ادامه داد: صنعت مد ما به شکل سنتی عمل می کند و به همین خاطر سهم کمی از بازار داخلی دارد و قابلیت رقابت با صنایع مد خارجی را ندارد. ما می خواهیم تکنولوژی را با مد تلفیق کنیم تا صنعت مد ایران بتواند در بازاهای جهانی رقابت کند.

«ابوالقاسم شیرازی» رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران نیز در ادامه این مراسم گفت: صنعت مد و لباس به عنوان یکی از مصادیق مهم مسائل فرهنگی ـ صنعتی خلاق و نوآور است. نقش و تاثیر دانش، ایده و فناوری بسیار مهم است. در عصر امروز که عصر دانش است؛ بهره مندی از رویدادهای فناورانه موجب پیشرفت و عدم بهره مندی از آن باعث پسرفت است.

وی افزود: لازم است که سازمان های متقاضی و مخاطب ایده، همسو با یکدیگر عزم جدی برای استفاده از ایده ها داشته باشند. فرصت استفاده از ایده ها نیز باید فراهم باشد که امروز با برگزاری رویداد مدوتک این فرصت فراهم شده است.

شیرازی بیان کرد: باید بدانید که متولی این امر، شما جوانان ایده پرداز هستید و هیچ سازمانی نمی تواند ادعا کند که متولی این امر است. اتحادیه پوشاک و سازمان های مربوطه باید برای خواسته های شما مهندسی و برنامه ریزی کنند و وسایل و لوازم مورد نیاز را برای شما فراهم آورند.

رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران یادآور شد: اتحادیه پوشاک سیاست های راهبردی خود را بر مبنای حرکت های دانش بنیان تدوین کرده و در این مسیر دستاوردهای بزرگی را ارائه کرده است. ما امیدواریم که ورود ایده پردازان جوان به پیشرفت و توسعه صنعت ما کمک کند.

در ادامه مراسم 160 نفر از ایده پردازان جوان به ارائه ایده های خود پرداختند و پس از انجام رأی گیری ایده های برتر اعلام شدند.

گفتنی است دومین رویداد کارآفرینی مدوتک تا جمعه 27 مرداد در هتل اسپیناس پالاس تهران دایر است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد