مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

فاتحه صنعت پوشاک و نساجی را بخوانید

با این تصمیم جدید مسئولان، باید فاتحه صنعت پوشاک و نساجی ایران را خواند و این در حالی است که صنعت نساجی در حال حاضر هم به دلیل رکود بازار نابود شده و ورشکسته است
امیر قدیمی نژاد، رییس اتحادیه طاقه فروشان پارچه، بیان داشت: بازار پارچه در رکود کامل به سر می برد و خرید و فروش کاهش یافته است علاوه بر آن، تصمیم جدیدی که مسئولین در رابطه با پایین آوردن تعرفه گمرکی واردات پوشاک از 200 درصد به 55 درصد گرفته اند شرایط برای بازار پارچه و پوشاک را سخت تر کرده است.  قدیمی نژاد تصریح کرد: ما بارها به ارگان‌های مختلف از جمله وزارت صنعت نامه ارسال کرده و تقاضا کردیم که به طریقی جلوی قاچاق پوشاک را بگیرید اما آن‌ها تعرفه واردات پوشاک را پایین آوردند!

وی افزود: با این اقدام هیچ تولیدکننده ای رقبت به تولید پوشاک نخواهد داشت و ترجیح می دهد که به جای تولید، سرمایه اش را به واردات پوشاک اختصاص دهد، در حال حاضر  واردات چیزی در حدود 70 درصد بازار پوشاک را به خود اختصاص داده و مسلما با این تصمیم سهم تولید داخل در بازار کمتر می شود.

وی تصریح کرد: از آن جایی که فعالیت صنف ما نیز تهیه پارچه برای تولیدکنندگان است، بنابراین با این تصمیم جدید مسئولان، باید فاتحه صنعت پوشاک و نساجی ایران را خواند و این در حالی است که صنعت نساجی در حال حاضر هم به دلیل رکود بازار نابود شده و ورشکسته است.

رییس اتحادیه بنکداران و طاقه فروشان پارچه اضافه کرد: همین الان به دلیل رکود بازار چیزی در حدود 50 درصد چک‌ها برگشت می خورد. بدون شک با افزایش واردات بیشتر مشکلات این صنف بیشتر هم می شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
ساعت نیک سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 09:58 ق.ظ http://saatenik.blogfa.com

با این حساب اگه خواهرزاده ام رشته نساجی امیرکبیر رو برای کنکور نزنه بهتره. نه؟ اگه نظری دارید لطف می کنید راهنمایی کنید با رتبه حدود سه هزار چی می تونه بزنه که کار داشته باشه. تهران هستیم /

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد