مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

راه‌اندازی خط جدید تولید تیشو در دلیجان

 مدیرعامل مجتمع کارخانجات ساینا دلیجان از راه‌اندازی خط جدید تولید تیشو الیاف شیشه بین گروه صنعتی ساینا دلیجان و شرکت لیپکس آلمان در شهریور سال ۹۶ خبر داد.   بهروز محمدی عضو هیئت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران و مدیرعامل مجتمع کارخانجات ساینا دلیجان از راه‌اندازی خط جدید تولید تیشو الیاف شیشه خبر داد و گفت: این خط تولید به ظرفیت ١٠٠ میلیون مترمربع با همکاری گروه صنعتی ساینا دلیجان و شرکت لیپکس آلمان راه اندازی می شود.

محمدی اظهار کرد: ماشین آلات این پروژه مهم و مؤثر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در حال نصب است و با ادامه همین مسیر در شهریور سال ۹۶ همزمان با هفته دولت این پروژه افتتاح می‌شود.

مدیرعامل مجتمع کارخانجات ساینا دلیجان بیان کرد: با راه اندازی این خط جدید زمینه اشتغال مستقیم برای ٢٥٠ نفر فراهم می‌شود.

مجتمع کارخانجات ساینا دلیجان در سال ۲۰۱۰ میلادی تاسیس شد این مجتمع با عنایت به بهره‌مندی از متخصصین خبره، مدیریت شایسته و تکنولوژی مدرن، خود را به عنوان پیشرو در تولید الیاف کاتن تایپ با استحکام بالا، الیاف هالو کانجوگیت و ساده و الیاف سالید در دنیر و رنگ‌های مختلف و تیشو الیاف شیشه در ایران معرفی کرده است.

شرکت الیاف ساینا دلیجان، از زیرمجموعه های مجتمع کارخانجات ساینا دلیجان، یکی از بزرگترین تولید کننده‌های الیاف پلی استر با مواد اولیه چیپس پتروشیمی و پرک بطری‌های پلی اتیلن ترفتالات با تولید روزانه ۲۰۰ تن در ایران است.

عمده مصرف محصولات تولیدی این شرکت در صنایع ریسندگی- بافندگی تاری- پودی و کشباف، بافندگی حلقوی، صنایع بی بافت، صنایع خواب، تزئینات خانگی، فرش و موکت، ایزوگام و لایی و... است.

شرکت ره آورد ساینا دلیجان، یکی دیگر از زیرمجموعه های مجتمع کارخانجات ساینا دلیجان، در سال ۱۳۸۳ با تولید نمد الیاف شیشه (مت سوزنی) فعالیت تولیدی خود را در زمینی به مساحت ۵۰۰۰۰ متر مربع با ظرفیت تولید ۶۰۰۰ تن مت سوزنی و انواع منسوجات الیاف شیشه شامل بافت، توری و الیاف شیشه خرد شده تاسیس شد. همچنین در همین سال عملیات اجرایی فاز دوم شامل بزرگترین کارخانه تولیدی تیشو و الیاف شیشه را با ظرفیت ۳۰۰۰۰ تن در سال آغاز نموده است که خط تولید تیشو ساینا با ظرفیت ۱۳۰ میلیون متر مربع در سال ۱۳۹۱ به بهره برداری رسید.

شهرستان دلیجان قطب تولید الیاف پلی استر کشور محسوب می شود که سهم به سزایی در تولید و صادرات این محصول در کشور دارد.

سالانه بیش از ۲۵ هزار تن الیاف نساجی در دلیجان تولید و روانه بازار داخلی و خارجی شده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
همیار رایانه سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 01:12 ب.ظ http://hamyarrayaneh.ir

وبلاگ زیبایی بود مطالب آموزنده بود .
همیار رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه ، موبایل ، تبلت ، لب تاب و ....
شماره تماس 9099071728
پاسخگویی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل.
www.hamyarrayaneh.ir سایت :
http://t.me/HamyarRayanehکانال تلگرام :
https://instagram.com/_u/hamyarrayaneh اینستالگرام :

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد