مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

افتتاح مرکز تخصصی نساجی یزد با حضور موسوی بیوکی

مرکز تخصصی نساجی یزد با حضور معاون رئیس جمهوری ، نماینده مردم شریف یزد و اشکذر ، ریس سازمان میراث فرهنگی ، صنیع دستی و گردشگری افتتاح شد .
 با حضور سید ابوالفضل موسوی بیوکی نماینده مردم شریف یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و زهرا احمدی پور معاون ریس جمهوری ،فاطمه دانش یزدی ریس سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری و جمعی از مسئولان مرکز تخصصی نساجی یزد پیش از ظهر جمعه ششم اسفند ماه 95 افتتاح شد. 
 در بازدیدی که از این مرکز انجام شد  هنرمندان یزدی در کارگاه های مختلف نساجی بصورت سنتی مشغول به فعالیت بودند و پیرامون نحوه انجام کار به حاضرین توضیحاتی ارائه شد.

امید است افتتاح این مرکز تخصصی که از رشته های حائز اهمیت در صنایع دستی یزد به شمار می رود  طی یک دوره هشت ساله با احیا ء نساجی در یزد در جهت رونق این حوزه فعالیت نماید.

نماینده مردم شریف یزد و اشکذر به همراه معاون ریس جمهور و ریس سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری و جمعی از مسئولان و همراهان از  زندان اسکندر و خانه تاریخی حیران و کارگاه زری بافی در این بافت بازدید کردند و با حضور بر مزار شهید صدوقی به مقام سومین شهید محراب با اهدای گل و قرائت فاتحه ادای احترام نمودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد