مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

بدهی‌های پلی‌اکریل بیشتر از ارزش شرکت

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به مشکلات موجود در پلی اکریل اصفهان، گفت: به دلیل عدم نظارت موثر بر روند خصوصی سازی، بخشی از کارخانه های واگذار شده تعطیل و کارگران با مشکل بیکاری روبرو شده اند.

زهرا سعیدی درباره دولتی بودن اقتصاد کشور، اظهار داشت: براساس سیاست های اقتصاد مقاومتی حداکثر رساندن مشارکت آحاد جامعه در فعالیت‌های اقتصادی باید مورد توجه قرار بگیرد.
نماینده مردم مبارکه در مجلس ادامه داد: باید پذیرفت روند واگذاری شرکت های دولتی مناسب نیست و عملکرد در زمینه خصوصی سازی ضعیف بوده و شرکت های دولتی غالبا به شبه دولتی ها واگذار شده است.  وی افزود: بخش عمده ای از واگذاری ها برای ارتقای بهره وری انجام گرفت؛ اما بسیاری از شرکت های واگذار شده تعطیل شده اند. 
سعیدی بیان داشت: متاسفانه نظارت ها بر روند خصوصی سازی موثر نبوده و عملکرد ضعیفی دراین بخش وجود داشته است.
وی گفت: به دلیل عدم اعمال نظارت موثر بر روند خصوصی سازی، بخشی از کارخانه های واگذار شده تعطیل و کارگران با مشکل بیکاری روبرو شده اند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به شرکت های مانند پلی اکریل و گیتی پسند در استان اصفهان گفت: بدهی برخی از شرکت ها از ارزش خود شرکت بیشتر است که این موضوع نیاز به بررسی کارشناسی و نظارت دقیق دارد.
وی افزود: باید بخش خصوصی که شرکت دولتی به آن واگذار می  شود؛تضمین های کافی را ارائه دهد تا روند فعالیت شرکت ها بعد از واگذاری ادامه یابد.
وی یادآور شد: اعمال نظارت مستمر و موثر بعد از واگذاری شرکت ها و اخذ تضمین برای حفظ امنیت شغلی کارگران از لازمه های موفقیت در واگذاری شرکت ها است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد