مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

اتحادیه صادراتی نساجی استان اصفهان تشکیل می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: تشکیل اتحادیه صادراتی نساجی استان می‌تواند گامی مؤثر در احیای این صنعت و بالندگی آن در استان و کشور باشد.
سید عبدالوهاب سهل‌آبادی در جمع فعالان صنعت نساجی، اظهار داشت: اتحادیه‌ها و تشکل‌های صادراتی با ارائه برنامه می‌توانند اتاق بازرگانی و سازمان‌های دولتی را برای تدوین برنامه‌های توسعه صادرات یاری کنند.
  وی با اشاره به تاریخچه نساجی در استان اصفهان و پیشرو بودن این صنعت، بیان داشت: تشکیل اتحادیه صادراتی نساجی استان می‌تواند گامی مؤثر در احیای این صنعت و بالندگی آن در استان و کشور باشد.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان از آمادگی این اتاق برای حمایت، تقویت و توسعه تشکل‌های صادراتی استان خبر داد و گفت: برای توسعه صادرات استان و تقویت تولید واحدهای تولیدی از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.
وی از اتاق بازرگانی ایران خواست که کشورهای جهان را براساس توانمندی و پتانسیل استان‌ها بین اتاق‌های بازرگانی تقسیم‌بندی کند و گفت: باید هر اتاق بازرگانی موظف باشد با کشور مخاطب خود روابط اقتصادی و سرمایه‌گذاری تنظیم کند و زمینه توسعه روابط اقتصادی و سرمایه‌گذاری را فراهم سازند.
سهل آبادی مطالعه بازار را یکی از حلقه‌های گمشده تجارت ایران برشمرد و گفت: حضور هیئت‌های تجاری ایران در کشورهای هدف می‌تواند زمینه افزایش مراودات تجاری را فراهم کند.
وی تأکید کرد: اتاق بازرگانی اصفهان آماده حمایت از برگزاری نمایشگاه هوای تخصصی یا پاویون نمایشگاهی برای تشکل‌های صادراتی استان است و این مهم نیاز به ارائه برنامه از سوی این تشکل‌ها به اتاق بازرگانی دارد.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان خاطرنشان کرد: بخش خصوصی باید از وابستگی به بخش دولتی خود را رها کند و بر توان خود متمرکز شود زیرا دولت با مشکلات متعددی روبروست.
وی به سفر اخیر هیئت تجاری اتاق بازرگانی اصفهان به عمان و لبنان اشاره کرد و گفت: این دو کشور پتانسیل بسیاری برای واردات کالاهای ایرانی دارند و بایستی از این فرصت استفاده کرد.
سهل آبادی با اشاره به حضور متعدد و گسترده بازرگانان و تولیدکنندگان ایران در عراق، گفت: رقابت بازرگانان ایرانی سبب کاهش قیمت کالاهای ایرانی در بازار عراق شده است.
وی از آمادگی اتاق بازرگانی برای راه‌اندازی دفاتر در کشورهای هدف صادراتی خبر داد و گفت: این دفاتر می‌توانند هم‌افزایی بین شرکت‌های استان را برای حضور بلندمدت در بازار کشورهای هدف فراهم کند.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان خواستار تمرکز شرکت‌های استان بر سوریه شد و گفت: سوریه بحران‌زده امروز به سازندگی نیاز دارد و همان‌گونه که استان اصفهان بیشترین شهدای حرم را به خود اختصاص داده است، در اجرای پروژه‌های سازندگی این کشور باید نقش مهمی ایفا کند.
 عضو انجمن صنایع نساجی استان اصفهان نیز در این جلسه از حمایت‌های اتاق بازرگانی از تشکل‌های اقتصادی تقدیر کرد و گفت: اتاق بازرگانی به‌عنوان پارلمان بخش خصوصی می‌تواند نقش حمایتی مؤثری از تشکل‌های صادراتی هر بخش داشته باشد.
مجتبی ملااحمدی از مراحل پایانی تشکیل اتحادیه صادرکنندگان محصولات نساجی استان اصفهان خبر داد و گفت: این اتحادیه با هدف هم‌افزایی بین تولیدکنندگان و بازرگانان صنعت نساجی خواستار توسعه صادرات محصولات نساجی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد