مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

اشتغال مستقیم 312 نفر در نساجی فردوس

مدیرعامل کارخانجات نساجی فردوس با بیان اینکه 312 نیرو به صورت مستقیم در این کارخانه کار می‌کنند، گفت: مسؤولان باید برای سرپا نگه داشتن واحدهایی که سهم بسزایی در تولید دارند، حمایت جدی کنند.  احد کرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: کارخانه نساجی فردوس یکی از معدود کارخانه‌های نساجی کشور است که توانسته بیش از 14 سال بدون وقفه به فعالیت خود ادامه دهد.


وی افزود: در حال حاضر کارخانجات نساجی فردوس در چهار گروه سه شیفت و 170 نفر نیرو فعالیت تولیدی خود را انجام می‌دهد و هر ماهه حقوق کارگران این مجموعه قبل از اتمام ماه بطور کامل پرداخت می‌شود.


مدیرعامل کارخانجات نساجی فردوس با اشاره به اینکه این کارخانه توانسته است با راه‌اندازی واحدهای دوزندگی، بافندگی و فروشگاه‌های متعدد اشتغال مستقیم ایجاد شده را به 312 نفر برساند، تصریح کرد: مسؤولان باید برای سرپا نگه داشتن واحدهایی همچون نساجی فردوس که سهم بسزایی در اشتغال و تولید دارد را مورد حمایت جدی قرار دهند.


کرمانی با تقدیر از استاندار خراسان جنوبی به سبب برگزاری جلسه رفع موانع تولید در مرکز استان و نیز دعوت از اعضای هیأت مدیره کارخانه نساجی فردوس، یادآور شد: چنانچه قول استاندار خراسان جنوبی مبنی بر اختصاص مبلغ سه میلیارد تومان به کارخانه نساجی فردوس محقق شود، این مبلغ برای تأمین سرمایه در گردش کارخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.


وی، با اشاره به تولید روزانه 11تن انواع نخ در کارخانه نساجی فردوس و نیز آماده بودن بستر لازم برای صادرات محصولات این کارخانه به کشورهای مختلف از دولت خواست تا برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و نیز دلگرم داشتن سرمایه‌گذاران و حمایت از چرخ تولید برای رفع موانع تولید تلاش کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد