مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

مشکلات کارخانه نساجی فردوس بر زمین ماند

مشکلات کارخانه نساجی فردوس در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خراسان جنوبی مطرح شد که نتیجه‌ای از این طرح حاصل نشد.

داوود شهرکی شامگاه شنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، به مشکلات کارخانه نساجی فردوس اشاره کرد و اظهار داشت: در زمینه رفع مشکلات این واحد تولیدی بانک سپه همکاری خوبی را داشته است و مهمترین مشکلی که وجود دارد عدم تأمین منابع بانکی است.  وی با اشاره به اینکه منابع بانک سپه محدود است، بیان داشت: تسهیلات معرفی شده به بانک سپه 80 میلیارد ریال است که در صورت تأمین اعتبار محقق می‌شود.


رئیس امور شعب بانک سپه خراسان جنوبی پیرامون این طرح تولیدی، بیان داشت: طبق آخرین اقدامی که در این زمینه شد و با توجه به اینکه طرح مذکور خارج از اعتبارات استان است طرح به تهران ارسال شد که مورد مخالفت قرار گرفت.


علی محمد رمضانی تصریح کرد: اداره تسهیلات بانک با تسهیلات پرداختی به این طرح موافقت نکرد و اعلام کرد که باید به بانک مربوطه ارجاع داده شود.


استاندار خراسان جنوبی خطاب به رئیس هیأت مدیره کارخانه نساجی فردوس بیان داشت: اگر طرح مذکور اقتصادی است نباید اینگونه صحبت کنید.


سید علی اکبر پرویزی با اشاره به اینکه قیمت ارز در سال‌های 90 و 91 دچار نوسان شده است، اعلام کرد: چندین سال فاصله میان این طرح وجود داشته است لذا اگر این طرح را طی دو تا سه سال دنبال کرده‌اید فرصت پرداخت بوده است.


وی به سخنان رئیس هیأت مدیره کارخانه نساجی فردوس مبنی بر اینکه توان پرداخت قسط بندی مذکور را ندارند، متذکر شد: شما که می‌گویید نمی‌توانید این میزان بدهی را پرداخت کنید چرا قسط بندی کرده‌اید؟


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مشکلات واحدهای تولیدی باید در کارگروه‌ها تعیین تکلیف شود، ادامه داد: من ندارم که بدهی را پرداخت کنم بهانه است لذا طرحی که قابل دفاع نباشد اگر ما قانع نشویم تهران نیز قانع نمی‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد