مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

کارگران پلی اکریل اصفهان، پرداخت حقوق معوقه خود را خواستار شدند

جمعی از کارگران کارخانه پلی اکریل اصفهان روز سه شنبه پرداخت شش ماه حقوق معوقه خود را خواستار شدند.
این کارگران روز سه شنبه با حضور در مقابل درب پلی اکریل از مدیران این کارخانه و مسئولان خواستند به مشکلات معیشتی ناشی از پرداخت نشدن حقوق آنان رسیدگی کنند.   این کارگران تاکید کردند که پرداخت نشدن حقوق آنها از شش ماه گذشته تاکنون مشکل های معیشتی زیادی برای خانواده هایشان ایجاد کرده است.
با این حال، تعدادی از اعضای هیات اجرایی جدید کارخانه، امروز در جمع کارگران حضور یافتند و در باره پرداخت حقوق معوقه آنها قول مساعد دادند.
به گزارش ایرنا، حکم هیات اجرائی جدید پلی اکریل اواخر شهریور امسال با امضای وزیر صنعت معدن و تجارت و توسط استاندار اصفهان به چهار تن اعطاء شد.
مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مسئول هیأت حمایت از صنایع در این باره گفته است: با توجه به پیشنهاد استاندار اصفهان و در چارچوب قانون 'حمایت صنعتی و جلوگیری از تعطیلی کارخانه های کشور' ، کارخانه پلی اکریل شرایط اداره توسط تعدادی از منتخبان دولت را پیدا کرد.
رجبعلی صادقی افزود: امیدواریم که با حمایت استاندار اصفهان و ترکیب جدید، هرچه سریعتر کارخانه به شرایط خوب خود بازگردد.
پیش از این نیز کارکنان شرکت پلی اکریل اصفهان با حضور مقابل استانداری اصفهان، فرمانداری مبارکه و دفتر مرکزی این شرکت واقع در خیابان آبشار اصفهان، رسیدگی به مشکلات این شرکت را خواستار شده بودند.
پلی اکریل ایران دارای سابقه 40 ساله در صنعت کشور است.
این شرکت در سال 53 با مشارکت بخش خصوصی و تعدادی از بانک های تخصصی ایرانی و شرکت 'دوپان دونمورس' آمریکا تاسیس شد و در سال 57 به بهره برداری رسید.
مهمترین تولیدات شرکت پلی اکریل ایران، الیاف اکریلیک، نخ و الیاف پلی استر است و تولیدات آن بعنوان مواد اولیه در شرکت های نساجی و تولید فرش مورد استفاده قرار می گیرد.
این شرکت در کیلومتر 45 جاده اصفهان به مبارکه واقع است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد