مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

بازگشت کارخانه پویا نخ ایلام به مدار تولید

کارخانه پویا نخ ایلام بعنوان بزرگترین کارخانه تولید نخ خام  استان ایلام بعد از وقفه سه ماهه و تعطیلی تمام خطوط آن با حمایت دولت و پرداخت تسهیلات 60 میلیارد ریالی به مدار تولید بازگشت.  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام : پس از اعلام تعطیلی این شرکت در نیمه دوم مرداد امسال با تصمیم سهامداران، نشست های کارشناسی با حضور مدیران مرتبط برگزار و موانع پیش روی این واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت.
یاراله نصیری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اساسی ترین مشکل این واحد تولیدی در زمینه کمبود نقدینگی بود و برهمین اساس اقدام لازم برای پرداخت تسهیلات به میزان 60 میلیارد ریال انجام شد.
وی یادآور شد: از 2 روز گذشته نیمی از کارکنان این واحد تولیدی برای سرویس ماشین آلات و آماده سازی خطوط تولید فراخوان شده اند و هفته آینده تمام خطوط شرکت تولید نخ خام پویا نخ به صورت کامل وارد فاز تولید می شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام تاکید کرد: در این مرحله علاوه بر تولید نخ خام، برای اولین بار نخ استرچ رنگی نیز به محصولات تولیدی این واحد اضافه می شود.
شرکت صنایع نساجی پویا نخ ایلام بعنوان یکی از واحدهای بزرگ صنعتی فعال در زمینه تولید نخ پلی استر(POY و FDY نیمه کشیده و کشیده شده) در شهرک صنعتی ایلام قرار دارد.
این شرکت بدلیل مشکلات نقدینگی از سه ماه پیش تاکنون تعطیل و از مدار تولید خارج شده بود.
شرکت پویا نخ ایلام از سال 88 پروانه بهره برداری دریافت کرده و سالانه 26 هزار تن نخ پلی استر نیمه کشیده و کشیده شده را تولید می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد