مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

بازدید شرکت‌های ایرانی از فناوری‌های نساجی در ازبکستان+تصاویر

تعدادی از شرکت‌های جمهوری اسلامی ایران با حضور در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی پنبه ازبکستان، از فناوری‌های نساجی این کشور بازدید کردند.  نمایندگان بخش صنایع نساجی جمهوری اسلامی ایران و دیگر کشورها روز گذشته از کارخانجات تبدیل پنبه ازبکستان در استان تاشکند بازدید و در پایان بازدید از کارخانجات، انبار و ترمینال پنبه در مورد خریداری این محصول قراردادهای را نیز منعقد کردند.

این بازدید در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی پنبه ازبکستان برگزار شد و شرکت کنندگان در این نمایشگاه از تکنولوژی مدرن این کشور در صنعت نساجی بازدید کردند.

نمایندگان ایران معتقدند ازبکستان یکی از بهترین کشورهای تولید پنبه و نخ می‌باشد.

به گفته کارشناسان ایرانی، آنها چندین سال است که در این نمایشگاه حضور دارند که در سال‌های ‌اخیر ازبکستان در زمینه تولید و صادرات پنبه به خصوص در چیدمان انبارها و پاک کردن پنبه پیشرفت خیلی خوبی داشتند.

ازبکستان از لحاظ تولید پنبه در مقام ششم و از لحاظ صادرات الیاف پنبه در مقام پنجم در جهان قرار دارد.

این کشور سالانه نزدیک به 3 میلیون و 500 هزار تن پنبه خام، نزدیک به یک میلیون تن الیاف پنبه تولید و حدود 50 درصد الیاف پنبه‌ را به خارج از کشور صادر می‌کند.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی پنبه تاشکند روزهای 12 و 13 اکتبر (21 و 22 مهر ماه) با حضور تعدادی از شرکت‌های جمهوری اسلامی ایران در مرکز نمایشگاه بین‌المللی «اوزاکسپومرکز» شهر تاشکند برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد