مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

بازگشت به کار 40 کارگر کارخانجات نساجی بروجرد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: از مجموع 483 کارگر تعدیل شده کارخانجات نساجی این شهرستان تاکنون 40 کارگر به کار بازگشته‎اند.
کامران فرشید امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در بروجرد، اظهار کرد: از مجموع 483 کارگر تعدیل شده کارخانجات نساجی این شهرستان در فروردین ماه سال جاری در روزهای اخیر و بر اساس نیاز کارخانه 40 نیرو به کار خود بازگشته‎اند.  وی عنوان کرد: کارخانجات نساجی بروجرد به منظور بهسازی و خرید تجیهزات جدید نیازمند دریافت تسهیلات 50 میلیارد تومانی است که در صورت دریافت این تسهیلات همه نیروهای تعدیل شده به کار خود باز خواهند گشت.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد با اشاره به تلاش استاندار لرستان و نمایندگان این شهرستان به منظور تسریع در اعطاء تسهیلات 50 میلیارد تومانی به کارخانجات نساجی ادامه داد: تسریع در پرداخت این تسهیلات در کنار تلاش مسؤولان ارشد استانی و شهرستانی نیازمند تأمین ضمانت‎های لازم بانکی از سوی کارفرما این کارخانه است.

فرشید بر ضرورت همکاری بیش از پیش بانک‎ها در اعطاء تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان بروجرد از جمله کارخانجات نساجی این شهرستان تأکید و خاطرنشان کرد: بخشی از روند اعطاء تسهیلات به کارخانجات نساجی این شهرستان از سوی بانک‎ها انجام شده است که با پیگیری‎های مسؤول ارشد استانی، مابقی روند کار نیز انجام می‎شود.

وی افزود: ایرادات و سختگیری‎های بانک‎ها و کوتاهی کارفرما کارخانجات نساجی بروجرد در تهیه وثیقه‎ها و ضمانت‎های لازم دلیل به طول انجامیدن 6 ماهه پرداخت تسهیلات 50 میلیارد تومانی به این کارخانجات است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد تصریح کرد: بانک‎های عامل این شهرستان باید برای بهبود فضای کسب و کار و بازگشت به کار نیروهای تعدیل شده کارخانه‎ها از جمله کارخانجات نساجی این شهرستان همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به پرداخت به موقع حقوق نیروهای کارخانجات نساجی بروجرد عنوان کرد: با توجه به ادامه تولید در این کارخانه مشکلی برای فروش تولیدات آن وجود ندارد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد تهدید کارفرمای کارخانجات نساجی این شهرستان در تعدیل تعداد دیگری از کارگران کارخانه را تنها یک شایعه خواند و خاطرنشان کرد: در حال حاضر 640 کارگر در این کارخانه فعالیت دارند و یکی از برنامه‎های اولویت‎دار این اداره حفظ نیروی کار واحدهای تولیدی و کارخانجات این شهرستان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد