مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

پرداخت تسهیلات 50 میلیارد تومانی به کارخانجات نساجی بروجرد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: تسهیلات 50 میلیارد تومانی در آینده‎ای نزدیک به کارخانجات نساجی این شهرستان پرداخت می‎شود.

کامران فرشید امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در بروجرد اظهار کرد: چگونگی اعطای تسهیلات 50 میلیارد تومانی تقاضا داده شده از سوی هیأت مدیره کارخانجات نساجی بروجرد در حال بررسی است و در آینده‎ای نزدیک این مهم محقق می‎شود.  وی افزود: اعطای تسهیلات به کارخانجات نساجی بروجرد از سوی مسؤولان ارشد استانی و شهرستانی در حال پیگیری است و هیأت مدیره این کاخانه نیز باید ضمانت‎های بانکی مورد نیاز برای دریافت این تسهیلات را تامین کند.

این مسئول به درخواست هیأت مدیره کارخانجات نساجی بروجرد مبنی بر تعدیل 483 نیرو در ابتدای سال 94 اشاره و عنوان کرد: این درخواست با ارائه طرح نوسازی از سوی هیأت مدیره این کارخانه و تعدیل نیرو به مدت 6 ماه از سوی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان پذیرفته شد.

فرشید ادامه داد: در این مدت 6 ماهه کارگران برخوردار از شرایط قانونی برای دریافت بیمه بیکاری به تامین اجتماعی معرفی شدند و بیمه بیکاری به این افراد پرداخت شد.

وی خاطرنشان کرد: در اواخر شهریور ماه هیأت مدیره کارخانجات نساجی بروجرد بازگشت به کار 483 کارگر تعدیل شده را در گرو دریافت تسهیلات دانستند، در حالیکه در رای سازشی صادر شده هیچگونه شرط و شروطی مبنی بر بازگشت به کار این تعداد کارگر در زمان مقرر وجود نداشت.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد بیان کرد: با حضور 483 کارگر تعدیل شده کارخانجات نساجی این شهرستان در کارخانه در روزهای اخیر ورود و خروج آنها ثبت شده است و به نظر می‎رسد، مشکل و مانعی در پرداخت حقوق آنها وجود نداشته باشد.

فرشید تصریح کرد: کارخانجات نساجی بروجرد برای تهیه مواد اولیه بیشتر، نوسازی تجهیزات و خرید دستگاه‎های جدید نیازمند دریافت تسهیلات 50 میلیارد تومانی درخواستی است.

وی با اشاره به اینکه رکود ساخت و ساز در سال‎های اخیر مشکلاتی برای کارخانه‎هایی همچون سامان کاشی و کاشی جم شهرستان بروجرد ایجاد کرده است، تاکید کرد: با توجه به انتخاب استان لرستان به عنوان یکی از استان‎های پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور رفع مشکلات واحدهای تولیدی و کارخانجات این استان با شدت و سرعت بیشتری پیگیری می‎شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد