مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

سبلان پارچه/ کارخانه‌ای که همچنان لنگ می‌زند

استاندار اردبیل به همراه نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی صبح امروز از کارخانه سبلان پارچه بازدید کردند.

در این بازدید که صبح امروز توسط استاندار اردبیل و صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس انجام شد، از بخش‌های مختلف کارخانه سبلان پارچه اردبیل که همچنان در تولید و اشتغال لنگ می‌زند بازدید به عمل آمد و آنها در جریان مشکلات این کارخانه قرار گرفتند. 

 

کارخانه سبلان پارچه اردبیل که پیش از این توسط بانک تجارت و در قالب کارخانه آرتا تجارت زرین مدیریت می‌شد در یکسال اخیر با مدیریت اداره ورشکستگی قوه قضاییه اجاره داده شده است تا صاحب این کارخانه بتواند این واحد تولیدی را مدیریت کند.

اما سرگذشت غم‌بار این واحد تولیدی در اردبیل که گویی تمام‌ شدنی نیست این‌بار نیز با ظرفیتی کمتر از 40 درصد در حال فعالیت است و همچنان بخشی از دستگاه‌ها و قطعات کارخانه بزرگ نساجی در منطقه با تعطیلی روبرو است، به طوری که این کارخانه نتوانسته است با ظرفیت کامل از لحاظ تولید و اشتغال فعالیت کند.

استاندار اردبیل در جریان بازدید و نشست با مدیریت این کارخانه نسبت به تامین پنبه مورد نیاز کارخانه از طریق تولید بومی و استانی تاکید کرد و از تعاون روستایی خواست تا با تضمین خرید این محصول زمینه‌ای را فراهم کنند تا پنبه مورد نیاز این کارخانه که سالانه بیش از 3 هزار تن است به نحو مطلوب تامین شود.

مجید خدابخش تصریح کرد: در کنار تامین پنبه مورد نیاز برای این کارخانه باید با هماهنگی قوه قضاییه و اداره ورشکستگی فضایی فراهم آید تا تولید کارخانه در بخش‌های مختلف رونق گرفته و بخش مهمی از تولیدات روانه بازار مصرف شود.

به گزارش گیل تکس ، در این نشست صنعتی مدیرعامل کارخانه سبلان پارچه اردبیل با بیان اینکه به دلیل بدهی کارخانه به بانک تجارت در دریافت تسهیلات مورد نیاز از طریق بانک‌های عامل با مشکل روبرو هستیم، گفت: هم‌اکنون در این کارخانه 200 کارگر و پرسنل زبده فعالیت می‌کنند و اگر بتوانیم بخشی از تسهیلات درخواستی را به همراه پنبه مورد نیاز که ماهانه 300 تن است تامین کنیم قادر خواهیم بود کارخانه سبلان پارچه را با ظرفیت بیشتر و جذب 200 نیروی جدید فعال‌تر کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد