مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

فعالیت اعضای هیات اجرایی جدید کارخانه پلی اکریل شروع شد

اعضای هیات اجرایی جدید کارخانه پلی اکریل ایران با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت فعالیت خود را آغازکردند.
استاندار اصفهان روز شنبه در دیدار مشاور وزیر صنعت معدن و تجارت با وی گفت: در دیدار با رئیس جمهوری مشکلات کارخانه پلی اکریل مطرح شد و وی نیز بر حل معضلات و مشکلات کارخانه پلی اکریل، بعنوان یک برند مطرح برای کشور تاکید کرد.
  رسول زرگرپور با بیان اینکه هیاتی با تجربه از طرف دولت برای حل مشکلات پلی اکریل انتخاب شده است، افزود: مشکلات این کارخانه در کارگروهی سه نفره بررسی شد و استفاده از قانون حمایت صنعتی و جلوگیری از تعطیلی کارخانه های کشور برای رفع مشکلات این مجموعه بعنوان راهکار به وزارت صنعت، معدن و تجارت پیشنهاد شد.
زرگرپور گفت: مسائل کارگری و پرداخت حقوق به کارگران این کارخانه برای مسئولان استان از اهمیت بالایی برخوردار است.
استاندار اصفهان تاکید کرد: مسئولان استان تمام تلاش خود را برای بازگشت مجدد پلی اکریل به دوران اوج خود کاهش حداقلی مشکلات آن بکار خواهند گرفت.
وی افزود: فرماندار شهرستان مبارکه نیز همزمان با پیگیری موضوع از طریق هیات اجرائی جدید، موظف است مطابق قانون و مقررات موضوع را پیگیری و با متخلفان برخورد کند.
مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مسئول هیأت حمایت از صنایع نیز در این دیدار گفت: با توجه به پیشنهاد استاندار اصفهان و در چارچوب قانون 'حمایت صنعتی و جلوگیری از تعطیلی کارخانه های کشور' کارخانه پلی اکریل شرایط اداره توسط پنج نفر از منتخبین دولت را پیدا کرد.
رجبعلی صادقی با بیان اینکه بزرگی،کاویان، حاج صادقی و پور سیدی با حکم وزیر صنعت معدن و تجارت به عنوان هیات اجرایی جدید کارخانه پلی اکریل بطور رسمی کار خود را آغاز خواهندکرد، افزود: امیدواریم که با حمایت استاندار اصفهان و ترکیب جدید هرچه سریع تر کارخانه به شرایط خوب خود باز گردد.
شرکت پلی اکریل در 24 مرداد سال53 بصورت مشارکت بین بخش خصوصی و تعدادی از بانک های تخصصی ایرانی و شرکت ˈدوپان دونمورسˈ آمریکا تاسیس شد و در سال 57 به بهره برداری رسید.
شرکت پلی اکریل ایران دارای 10 شرکت اقماری است.
مهمترین تولیدات شرکت پلی اکریل ایران، الیاف اکریلیک، نخ و الیاف پلی استر است و تولیدات آن بعنوان مواد اولیه در شرکت های نساجی و تولید فرش مورد استفاده قرار می گیرد.
این واحد تولیدی در ماه های اخیر با برخی مشکلات مدیریتی و کارگری روبرو بوده به گونه ای کارگران چندین بار در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق عقب افتاده خود به مراکز اجرایی استان اصفهان مراجعه کرده اند.
این شرکت در کیلومتر 45 جاده اصفهان به مبارکه واقع است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد