مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

حمایت وزارت صنعت از سرمایه‌گذاران تولید چادر مشکی

معاون وزیر صنعت گفت: آماده حمایت از سرمایه‌گذارانی هستیم که در بخش تولید چادر مشکی قصد سرمایه‌گذاری داشته باشند.
 سید محمود نوابی شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاح دستگاه جدید کارخانه نساجی تهران با ابراز خوشحالی از حضور در جمع تولیدکنندگان شهرستان نطنز، اظهار کرد: نخستین وظیفه مسؤولان این است که کاری بکنند که سرمایه‌گذار سرخورده نشود؛ در این راستا پیشنهاد می‌شود اتاق پذیرش سرمایه‌گذاری از سوی فرمانداری نطنز راه‌اندازی شود.
 
وی افزود: اگر سرمایه‌گذاران بخواهند در نطنز سرمایه‌گذاری کنند، باید امکاناتی در اختیار گذاشته شده و فرصت سرمایه‌گذاری چه در منطقه نطنز و چه بادرود برای آنان فراهم باشد.

رئیس سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان در مورد تعطیلی واحدهای صنعتی در کارخانه نساجی، اذعان کرد: اگر تولیدکنندگان نباشند وجود ما هم ضرورتی ندارد، پس تمام هم و غم سازمان، توسعه تولید است و سعی کردیم امروز هم به صورت سرزده از چند واحد تولیدی در اصفهان دیدار داشته باشیم و به عنوان متصدی اداره صنعت و معدن و تجارت در خدمت تولیدکنندگان هستیم.

نوابی همچنین بیان داشت: امروزه بانک‌ها در حال رقابت برای بالا بردن رتبه خود در زمینه مشارکت در تولید هستند و انتظار داریم در این راستا با اعطای تسهیلات به بخش تولید کمک شایانی داشته باشند.

وی  در مورد کارخانه نساجی تهران گفت: این واحد صنعتی از واحدهای خوشنام نساجی کشور محسوب می‌شود و توانسته با تکنولوژی روز پیش برود و تا امروز نیز با سختی‌های موجود به کار خود ادامه دهد.

معاون وزیر صنعت پیشنهاد تولید و ورود چادر مشکی را ارائه داد و خاطر نشان کرد: در حال حاضر سالانه ظرفیت مصرف چادر مشکی در حدود 60 میلیون متر مربع است که کل منطقه خاورمیانه و منطقه عربی را شامل می‌شود که متأسفانه ژاپن و غربی‌ها این میزان را تأمین می‌کنند.

نوابی اضافه کرد: وزارتخانه از سرمایه‌گذارانی که وارد عرصه تولید چادر مشکی شوند حمایت خواهد کرد؛ همان طور که امروز در عرصه تولید سیمان و کاغذ نیاز کشور از طریق تولیدکنندگان داخلی تأمین می‌شود، نیاز است در عرصه تولید چادر نیز به خودکفایی برسیم که در این زمینه بنیاد مستضعفان وارد کار شده است ولی هنوز ظرفیت‌های زیادی وجود دارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
پارت چاپ شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:36 ق.ظ http://partchap.com

در وب لاگ مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس مطالب مفیدی وجوداشت... خوشحال میشم شما هم از سایت ما دیدن کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد