مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

لزوم تاسیس تشکل همگن صنایع نساجی در مازندران

بر اساس آمار سال 90 میزان شاغلان در صنعت نساجی ، پوشاک و چرم کشور 647 هزار نفر؛ معادل 21 درصد کل شاغلان صنایع کشور است
تاسیس تشکل همگن صنایع نساجی و پوشاک در مازندران ضروری است.
در بازدید اعضاء هیئت مدیره انجمن ها ، اتحادیه ها و کارخانجات نساجی و پوشاک کشور از واحدهای نساجی قائم شهر بر تاسیس تشکل همگن صنایع نساجی و پوشاک در مازندران تاکید شد.  در نشست این هیئت مدیره با مدیران و صاحبان صنعت نساجی ، پوشاک و فرش قائم شهر؛ رئیس هیئت مدیره جامعه متخصصان نساجی ایران گفت: هدف از تاسیس این تشکل باید شناسایی نقاط قوت و ضعف و همچنین تعیین استراتژیک تولید و تجارت محصولات نساجی ، پوشاک و فرش در این شهرستان باشد.
مهندس فیضی اشتغالزائی 12 درصدی صنایع نساجی و پوشاک را فرصت خوبی برای ایجاد شغل و تولید دانست و افزود : بر اساس آمار سال 90 میزان شاغلان در صنعت نساجی ، پوشاک و چرم کشور 647 هزار نفر؛ معادل 21 درصد کل شاغلان صنایع کشور است.
 او چشم انداز صنعت نساجی و پوشاک ایران در افق 1404 را دستیابی به جایگاه سوم صنعت نساجی منطقه خاورمیانه  و رتبه پنجاهم جهان اعلام کرد که تحقق آن با تکیه بر رقابت پذیری ، نوسازی و سرمایه گذاری همراه با توسعه فناوری و ارتقاء بهره وری امکان پذیر است.
در نشست اعضاء هیئت مدیره انجمن ها ، اتحادیه ها و کارخانجات نساجی و پوشاک کشور و مدیران و صاحبان صنعت نساجی ، پوشاک و فرش قائم شهرمشکلات و راههای ظرفیت سازی و بهره وری بهینه از این صنعت بررسی شد.
9 هزار و 818 واحد تولیدی در صنایع نساجی و پوشاک فعال است که معادل 11 درصد کل بنگاههای تولیدی فعال کشور است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد