مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

قاچاق پوشاک، صنایع نساجی یزد را فلج کرده است

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان یزد گفت: قاچاق پوشاک و محصولات نساجی کمر تولیدات داخلی کشور را شکسته و این صنعت را فلج کرده است.   به گزارش گیل تکس،احمد ترحمی  در سومین جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان اشکذر که به منظور توجیه مدیران این شهرستان تشکیل شد، اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز با توجه به آسیب هایی که به اقتصاد ملی وارد کرده، محدود به یک دستگاه یا گروه و جناح خاص نیست بلکه همه آحاد جامعه باید در این زمینه مشارکت کنند .
وی افزود: مبارزه با قاچاق، جلوگیری از قاچاق و فرهنگ سازی برای استفاده نکردن از کالای قاچاق تقریبا در کشور به عزم ملی تبدیل شده است .
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان یزد تصریح کرد: طبق قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، استفاده از برچسب سلامت برای کالاهای بهداشتی که از طریق مبادی رسمی و قانونی وارد شده و دارا بودن کد رهگیری برای این محصولات الزامی است.
این مسئول گفت: بخش عمده ای از کالاهایی که به صورت قاچاق وارد کشور می شود را دخانیات، پوشاک و محصولات نساجی تشکیل می دهد.
وی افزود: سیاست مبارزه با قاچاق کالا و ارز به جای برخوردهای خرد به سمت برخوردهای کلان با باندهای سازمان یافته تغییر کرده است.
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تاکید بر اینکه کیفیت کالای ایرانی باید ارتقا یابد، افزود: گام موثری که می توان در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز برداشت، فرهنگ سازی برای استفاده نکردن از کالای خارجی و استفاده از محصولات ایرانی حتی با کیفیت پایین تر نسبت به مشابه خارجی است.
اشکذر با 30 هزار نفر جمعیت در 20 کیلومتری یزد قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد