مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

زنجان در بحث صنعت نساجی موقعیت بسیار مناسبی دارد

 مدیرکل اقتصادی و سرمایه‌گذاری استانداری زنجان گفت: زنجان در بحث صنعت نساجی موقعیت بسیار مناسبی در کشور دارد و جزو استانهای مطرح کشور در زمینه تولید محصولات نساجی است.  کریم حسینخانی ظهر شنبه در دیدار با سفیر کشور فنلاند در محل اتاق بازرگانی صنایع و معادن استان زنجان افزود: زنجان پتانسیل خوبی در همه حوزه‌ها دارد و در زمینه زیرساخت های حمل و نقل و وجود معادن غنی و ارزشمند جزو استان های برتر کشور است.

وی بابیان اینکه استان زنجان در ۳۰۰ روز سال آفتابی است و این امر بازار خوب در این استان را رقم می‌زند، ادامه داد: این استان پتانسیل خوبی در صنعت آی تی  دارد و به‌عنوان قطب آی تی شناخته شده است.

حسینخانی با تاکید بر لزوم توسعه همکاری بین استان زنجان و کشور فنلاند افزود: زنجان قطب سرب و روی بوده و کشور فنلاند هم در بحث فولاد پتانسیل خوبی دارد.

مدیرکل اقتصادی و سرمایه‌گذاری استانداری زنجان با بیان اینکه زنجان در بحث صنعت نساجی موقعیت بسیار مناسبی دارد، افزود: استان زنجان بیش از ۱۲ واحد نساجی دارد که از این تعداد چهار واحد راکد و تعطیل هستند و تنها ۸ واحد با ظرفیت بسیار محدود در استان فعالیت می کنند.

حسینخانی تصریح کرد: با توجه به توان کاری کشور فنلاند و پتانسیل خوب استان زنجان در بحث تولید محصولات کشاورزی، این بخش می تواند زمینه مناسبی برای توسعه همکاری ها بین استان زنجان و کشور فنلاند شود.

وی با اشاره به اینکه این استان در  زمینه علمی موقعیت خوبی دارد، گفت: زنجان ۲۲ دانشگاه و بیش از ۷۰ هزار دانشجو دارد و برخی از دانشگاه‌های این استان همچون دانشگاه تحصیلات تکمیلی در دنیا شناخته‌شده است که می‌تواند در بحث کاری مؤثر باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد