مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

تحقق اشتغال 4 هزار و 500 نفر در سبلان پارچه

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ما مصر هستیم تا سرمایه‌گذار جدید کارخانه سبلان پارچه اردبیل زمینه و بستر اشتغال 4 هزار و 500 نفر را در این واحد تولیدی فراهم کند.  مصطفی افضلی‌فرد صبح امروز در جریان بازدید از کارخانه سبلان پارچه در اردبیل اظهار کرد: بر اساس مزایده قانونی برگزار شده سبلان پارچه به یک شرکت جدید سرمایه‌گذاری واگذار شده و بهتر است همه تلاش کنیم تا این پیمانکار در فعالیت خود موفق عمل کند.
وی سرمایه‌گذار جدید سبلان پارچه را از سرمایه‌گذاران پرتلاش و خوش یمن عرصه نساجی کشور توصیف کرد و گفت: در کنار فعالیت این سرمایه‌گذار باید بانک تجارت خسارت 7 میلیارد تومانی خود را که به این واحد تولیدی وارد کرده جبران کند.
عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل افزود: به هیچ‌وجه اجازه نخواهیم داد رفتار سابق با این کارخانه به ویژه در حق کارگران اعمال شود و یا حقوق کارگران مورد بی‌توجهی قرار گیرد.
وی تصریح کرد: رویکرد اصلی تمام مسئولان و نمایندگان استان رویکرد ایجاد فرصت اشتغال از طریق جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است تا به شکل متعارف فعالیت‌ها در این بخش مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما در رسیدن به اهدافمان در این بخش بدون نگرش سیاسی، جناحی و حزبی سعی‌مان بر این است تا فعالیت‌های مثبت و سازنده در عرصه اقتصادی و ایجاد فرصت‌های اشتغال و کارآفرینی جدید فراهم آید.
افضلی‌فرد ضرورت برطرف شدن برخی از موانع و سوگیری غلط‌ را در این عرصه بیان کرد و یادآور شد: انتظار می‌رود همه با پایبندی به قوانین تنها با هدف ایجاد فرصت اشتغال تلاش جدی انجام داده و به سرعت بتوانیم بحران بیکاری را در استان مهار کنیم.
وی نگاه واقع‌بینانه و برنامه‌ریزی درست را در حوزه اشتغال و کارآفرینی یادآور شود و تصریح کرد: ما اگر در این مسیر دچار انحراف و یا برخی آمار و ارقام غیرواقعی شویم قطعا با مشکلاتی در تحقق اهدافمان روبه‌رو خواهیم شد.
این نماینده مجلس ضرورت فعال کردن کارخانه‌های نیمه تعطیل و یا متوقف مانده استان برای ایجاد فرصت‌های اشتغال جدید را ضروری اعلام کرد و گفت: در مورد کارخانه ذوب‌آهن اردبیل نیز پیگیری از طریق بانک صادرات در حال انجام است تا هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف نهایی در کارخانه ذوب‌آهن اردبیل انجام شود.
افضلی‌فرد در پایان سخنان خود یادآور شد: ما مصر هستیم تا سرمایه‌گذار جدید کارخانه سبلان پارچه اردبیل زمینه و بستر اشتغال 4 هزار و 500 نفر را در این واحد تولیدی فراهم کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد