مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

ثبات بازار پلیمرها ادامه خواهد یافت ؟

 با توجه به بالابودن حجم معامله پلیمرها در بورس کالا در هفته جاری به احتمال قوی شرایط با ثبات فعلی در بازار داخلی پلیمرها باز هم ادامه خواهد یافت که می تواند به کاهش ادامه دار فعلی ، دامن بزند.   با توجه به بالابودن حجم معامله پلیمرها در بورس کالا در هفته جاری به احتمال قوی شرایط با ثبات فعلی در بازار داخلی پلیمرها باز هم ادامه خواهد یافت که می تواند به کاهش ادامه دار فعلی ، دامن بزند.

در روز سه شنبه حجم معامله پلیمرها در بورس کالا به نسبت هفته قبل کاهش چشمگیری پیدا کرد ولی در مقایسه با سایر هفته ها شرایط قابل قبولی را به ثبت رساند. این در حالی است که حجم معامله کل پلیمرها در هفته ای جاری به نسبت بالابودن بنابراین به احتمال قوی حجم معامله هفتگی باز هم به بالاتر از 40 هزار تن دست خواهد یافت که می تواند بهبود شرایط تولید در صنایع پایین دستی را حمایت کند. به احتمال قوی حجم معامله پلیمرها در روزهای پیش رو می تواند شرایط جذابی را تجربه کند که خروج از رکود را با آمار و ارقام ثابت خواهد کرد.

حجم معامله کل پلیمرها در روزهای سه شنبه – تن

3 آذر

26 آبان

19 آبان

12 آبان

5 آبان

زمان

30249

44117

26144

37126

32523

حجم معامله

13868

17973

-10982

4603

-

تغییر حجم به نسبت هفته پیش از آن

 

در بازار داخلی محصولات پتروشیمی هنوز هم روند با ثبات قیمت ها با جهت گیری کاهشی نرخ ها ادامه پیدا کرد که نشان دهنده برتری عرضه ها بر تقاضا در بازار داخلی به شمار می رود. هم اکنون به تبعیت از بالابودن حجم معامله پلیمرها در بورس کالا موجودی انبارها نیز بالاست که نشان دهنده برتری عرضه ها بر تقاضا به شمار می رود هرچند که حجم تولید در صنایع پایین دستی نیز رشد چشمگیری را تجربه کرده است.

با توجه به این موارد در کنار بالابودن نسبی حجم معاملات در بورس کالا به احتمال قوی شرایط با ثبات فعلی باز هم ادامه خواهد یافت و احتمالاً رشد قیمت دلار نیز نمی تواند به صورت مستقیم نرخ ها را در بازار داخلی تحت الشعاع قرار داده و صعودی کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد