مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

مرخصی اجباری کارگران نساجی اکباتان

منابع کارگری در همدان می گویند، کارخانه نساجی اکباتان 60 الی 70 نفر از نیروهای قراردادی خود را به مرخصی اجباری فرستاده است.
کارگران به ایلنا گفته‌اند در حاضر به جز بخش بافندگی این کارخانه به فعالیت خود در سایر بخش ها ادامه می دهد.   یکی از کارگران درباره تعطیلی موقت بخش بافندگی نساجی اکباتان به ایلنا گفت: هنوز مشخص نیست دلیل واقعی این مرخصی اجباری یک ماهه چیست اما عمده ترین دلایلی که از سوی سهامداران کارخانه عنوان می شود این است که به دلیل واردات بی رویه دوخت های چینی، سهامداران دیگر تمایلی به تولید ندارند و از طرفی افزایش قیمت حامل های انرژی هم باعث شده کارفرما به این فکر بیفتد که کار در بعضی از قسمتها را متوقف کند.

این کارگر با بیان این که ٰمشخص نیست این مرخصی قطعا یک ماهه باشد یا طولانی‌تر، گفت:هنوز مشخص نیست مرخصی اجباری در حد یک ماه باقی بماند و ممکن است با توجه به شرایطی که بر کارخانه های نساجی حاکم است این وضعیت ادامه دار شده و به سایر بخش ها هم برسد.

برخی از این کارگران بی علاقگی سهامداران به تولید با توجه به مالیاتی که باید پرداخت کنند و مخارج دیگری که کارخانه دارد را از جمله دلایلی می دانند که ممکن است سهامداران را به تعطیلی سایر واحدها همچون ریسندگی  نیز ترغیب کند.

کارخانه نساجی اکباتان که از سال 1372 تاسیس شده در حال حاضر بیش از 300 کارگر رسمی و قراردادی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد