مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

سال 94 ، سال پیشرفت و رونق شرکت نساجی هلال احمر

فعالیت مستمر و هدفمند جمعیت هلال احمر در دوران مدیریت دکتر ضیایی در حوزه تولید دارو،تامین تجهیزات پزشکی؛امدادرسانی به موقع در حوزه های داخلی و خارجی ، جذب و حفظ داوطلبان، گسترش فعالیت های حوزه جوانان و توجه بسزا به نقش رسانه ها در انعکاس خدمات این نهاد مردمی نشان از علم،ایمان و کارآمدی نیروهای مدیریتی و صف این نهاد خدوم دارد.  در ماههای گذشته جمعیت هلال احمر کشورمان موفق شد ،با بهره گیری از توان بالای جامعه دانشگاهی خدمات ارزنده ای را با توکل به خدای متعال ارائه دهد.

در مجموع جمعیت هلال احمر در حوزه های علمی و فناوری و بخصوص علوم نوین پزشکی ، تولیدات دارو و تجهیزات پزشکی و تامین داروهای خاص نیازمندان و بسیاری از بخش های دیگر موفقیت های خوبی را طی ماههای گذشته کسب کند.

که البته مطلوب است همین مسیر را با قدرت و با تکیه بر ارزش های اسلامی و علمی و با ظرفیت کامل داشته و توان خود را فزونی بخشد.یکی از اقدامات موثر و قابل توجه مدیریت کلان هلال احمر انتصاب دکتر ظاهر رستمی به عنوان مدیرعامل سازمان نساجی این نهاد مردمی بوده است، همانطور که آشکار است این شرکت طی سال های گذشته به دلیل برخی مشکلات میدانی و اقتصادی نتوانسته است در حد انتظار برای جمعیت هلال احمر سوده ده باشد .

علی رغم اینکه این شرکت برای تقویت بنیه اقتصادی جمعیت هلال احمر از ظرفیت های بکر و خوبی برخوردار است منتهی نبود عزم راسخ و و برخی مصائب در حوزه تولید ، شرکت نساجی هلال احمر را از سکوی قهرمانی به کسب مقام های دوم و سوم طی سال های گذشته تنزل داده است.

دکتر ضیایی ریاست جمعیت هلال احمر با آسیب شناسی به موقع نسبت به نقصان ها و کاستی های مستتر در این شرکت با انتصاب یک مدیر پرکار ، میدانی و مبارز در حوزه تولید و اقتصاد در حقیقت حسن توجه خود نسبت به شرکت نساجی هلال و توقع احسنت و مرقوم خود را برای توقیت جایگاه آن را به نمایش گذاشت.

مدیریت جدید شرکت نساجی هلال احمر نیز از بدو ورود به این سازمان با تشکیل کارگروه های مختلف برای آسیب شناسی ،برنامه ها و تدابیر خود را برای برطرف سازی ضعف های گذشته طراحی نمود.

تاکنون نیز اقدامات بسیار مهمی در راستای توقیت تولید این شرکت مهم و موثر در جمعیت هلال احمر از سوی ظاهر رستمی صورت گرفته است که در بازه های زمانی دیگر به آن به طور مبسوط و مبذول اشاره خواهیم کرد.

شرکت نساجی هلال احمر چشم انداز خود را برای تحول اساسی در این سازمان طراحی و تدوین کرده است که از آن به عنوان نظام کارآمدی و کارآموزی نیز یاد می شود.

سال 94 سال پیشرفت و رونق شرکت نساجی هلال احمر

شرکت نساجی هلال در این مقطع زمانی و با توجه به حضور یکی مدیر جهادی در راس خود بیش از گذشته به هم دلی و وفاق در بین خانواده زحمتکش خود نیاز دارد تا بتوان با برنامه ریزی مدون و همچنین اهتمام ویژه مدیریت آن در اجرا در ماههای آینده شاهد ارتقای سطح باروری و سود دهی این موسسه در راستای اهداف متعالی جمعیت هلال احمر کشورمان باشیم.

مقام معظم رهبری با نگاه نافذ و عالمانه خودشان سال 94 را سال هم و دلی و هم زبانی ملت و دولت نامگذاری کردند هدف از نامگذاری سال به نام همدلی و هم زبانی از سوی معظم له حرکت شتابان در پیشبرد اهداف اقتصادی و برداشتن گام های استوار و پر کردن خلاء های اقتصادی با کمک ملت و دولت در حقیقت ریل گذاری شده است.

شرکت نساجی هلال احمر به عنوان عضو کوچک از خانواده بزرگ هلال احمر با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در توسعه همه جانبه اقتصادی و تولید ملی در این راه بدون شک می تواند گام های بلندی را بردارد.

افزایش تولید و ارتقای کیفی محصولات برای حضوری شایسته و به موقع بر اساس منویات رهبری عزیز از الویت های اصلی ظاهر رستمی به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت محسوب می شود که با توجه به پتانسیل نهفته در درون شرکت نساجی هلال احمر میتوان متصور بود این سازمان مردمی با تکیه بر داشته های خود میتواند سال 94 را سال رونق و پیشرفت خود بداند.

منبع:بولتن نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد