مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

پرداخت بدهی‎ کارگران و بازنشستگان نساجی مازندران

مدیرعامل کارخانه نساجی مازندران از پرداخت بدهی‎های کارگران و بازنشستگان این مجموعه خبر داد.
مهدی علم‌بیگی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری با اشاره به تلاش‎های مجموعه نساجی مازندران برای پرداخت مطالبات کارگران و رفع مشکلات آنان اظهار کرد: روند پرداخت مطالبات یک‌هزار و 80 نفر از این کارگران آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه مطالبات شرکت نساجی مازندران شامل همه کارگران و بازنشستگان این شرکت می‌شود، افزود: تمام تلاش مسئولان این شرکت رفع مشکلات این افراد و همچنین راه‎اندازی کامل این مجموعه صنعتی است.  مدیرعامل شرکت نساجی مازندران با اشاره به اینکه یک‌هزار و 80 نفر طلب‌کاران این مجموعه بودند،خاطرنشان کرد: مطالبات 463 کارگر بازنشسته این شرکت و 112 نفر از فعالان بخش دوخت و دوز و 73 نفر که مورد اتمام قرارداد قرار گرفته‌اند، پرداخت می‎شود.

این مسئول در پایان با بیان اینکه پرداخت مطالبات 416 نفر از شاغلان طلب‌کار این شرکت نیز در دستور کار است، افزود: در حال حاضر پرداخت مطالبات این افراد آغاز شده است و پس از پرداخت این مطالبات برنامه بعدی ما اقدام برای راه‌اندازی کامل شرکت نساجی مازندران در سال جدید است.

به گزارش خبرگزاری فارس، شرکت نساجی مازندران یکی از شرکت‎های باسابقه در شمال کشور در بخش تولید پارچه  است که در سال‎های دور نقش عمده‎ای در تولید کشور داشته است اما با بروز مشکلاتی در سال‎های اخیر با تعطیلی و بحران مواجه شده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد