مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

صنعت نساجی می‌تواند از بزرگترین صنایع کشور باشد

رئیس اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی اصفهان گفت: صنعت نساجی می‌تواند از بزرگترین صنایع کشور باشد.
 خسرو کسائیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص صنعت نساجی، اظهار کرد: صنعت نساجی، صنعتی سنتی در دنیا است که البته الیاف و مواد جدیدی به آن وارد شده اما در حاضر در اصفهان که استانی سرآمد در صنعت نساجی بود به آن بی‌توجهی می‌شود.  وی افزود: اگر در این صنعت سرمایه‌گذاری شود به طور حتم می‌تواند نیاز داخلی را برطرف کند و به میزانی که سرمایه‌گذاران نیز پشیمان نباشند برای آنها سودآوری داشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی اصفهان با بیان اینکه تا زمانی که صاحبان صنایع نساجی نتوانند در این  حضور داشته باشند و با هم رقابت کنند، متضرر می‌شوند، تصریح کرد: اگر به تعرفه‌های گمرکی، مالیات و ... توجه کافی نشود نساجی‌ها نمی‌توانند حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: اگر از این صنعت به درستی حمایت شود صنعت نساجی می‌تواند یکی از بزرگترین و بهترین صنایع کشور باشد.

کسائیان اضافه کرد: اگر حمایتی که از صنعت خودروسازی می‌شود در این بخش نیز منظور شود نساجی می‌تواند در بسیار موارد حرف اول را بزند.

وی اذعان داشت: در حال حاضر بیشتر مواد اولیه مورد نیاز برای صنعت نساجی از مواد پتروشیمی تامین می‌شود و کشور ما نیز در این نفت و صنایع پتروشیمی عملکرد خوبی دارد پس با مورد حمایت قرار دادن صنعت نساجی در تمام زمینه‌ها به ویژه مواد اولیه می‌توانیم به این صنعت جانی دوباره ببخشیم و سبب رونق آن بشویم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در خصوص ماشین‌آلات مورد نیاز این صنعت نیز اظهار کرد: در گذشته با توجه به اینکه کارگاه‌های نساجی به روش سنتی عمل کار می‌کردند به تعداد کارگر بیشتری احتیاج داشتند اما امروز با مدرنیزه شدن این ماشین‌آلات به تعداد کارگر کمتری احتیاج دارند و محصولات تولیدی آنها از لحاظ کیفی نیز رشد خوبی داشته است.

نظرات 1 + ارسال نظر
yaser جمعه 20 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:10 ب.ظ

آره جون خوت میتواند تا کی شعاررررررررررررررر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد