مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

حمایت از صنعت نساجی، نگرانی‌های اشتغال را رفع خواهد کرد

 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: حمایت از صنعت نساجی نگرانی‌هایی که از اشتغال طی سال‌های اخیر به وجود آمد رفع و همچنین واحدهای تولیدی که تعطیل شده‌اند را دوباره احیا خواهد کرد.
  ابراهیم نکو اظهارداشت: حمایت از صنعت نساجی نگرانی‌هایی که از اشتغال‌ طی سال‌های اخیر به وجود آمده رفع و همچنین واحدهای تولیدی که تعطیل شده‌اند را دوباره احیا خواهد کرد.
 وی در ادامه افزود: صنعت نساجی در کشورهای مختلف با توجه به موقعیت جغرافیای ممتازی که دارند این صنعت رشد قابل توجهی داشته ولی طی سالیان اخیر مورد توجه دیگر کشورهای دنیا نیز قرار گرفته است.
 
 این نماینده مجلس نهم با اشاره به اشتغال‌زایی کند نساجی گفت: این صنعت به این دلیل روی میز دولت تا الان قرار نگرفته که ما به عنوان یک صنعت ممتاز به آن نگاه نکرده‌‌ایم و همین مسئله سبب کم‌رونقی و تعطیلی واحدهای تولیدی در سال‌های اخیر شده است.
 
 نکو با بیان اینکه حمایت صندوق توسعه ملی می‌تواند جایگاه این صنعت را ارتقاء دهد اضافه کرد: اگرچه مجلس حضور کم‌رنگی در خصوص وام صندوق توسعه ملی به این صنعت داشته اما آنچه مهم است حمایت‌های معنوی و جلوگیری از واردات بی رویه از دیگر کشورها است که می‌تواند به افزایش تولید نساجی‌ها بینجامد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد