مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

تولید پوشاک باکیفیت ایرانی مورد اقبال مردم قرار گرفته است

نایب رییس اتحادیه صنف تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک گفت: اکنون تولید و عرضه پوشاک با کیفیت بیش از گذشته رونق گرفته و مردم تولید کنندگان بنام ایران را بر پوشاک خارجی ترجیح می دهند.
کامبیز مروت جو روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از سال گذشته که قیمت دلار افزایش یافت واردات پوشاک دیگر مقرون به صرفه نبوده وهمین امرتولید پوشاک ایرانی را رونق داد.
  وی بیان کرد: گران شدن دلار از عوامل برگشت تولیدکنندگانی بود که به دلیل افزایش واردات پوشاک از این رشته فاصله گرفته بوده و اکنون به تولید باکیفیت روی آورده اند.

مروت جو یکی دیگر از عوامل کیفی شدن پوشاک داخلی را خوب شدن مزد دوخت عنوان کرد و افزود: پیش از این مزد دوخت کم، اجازه نمی داد تولید کننده به فکر افزایش کیفیت محصول خود باشد.

وی گفت: اکنون در برخی پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه تولید کنندگانی داریم که قادر به رقابت با انواع پوشاک خارجی هستند و گاه از آنها نیز پیشی گرفته اند.

مروت جو اظهار کرد: این رونق تولیدات کیفی پوشاک، سبب برتری پوشاک ایران شده و اقبال به سمت کالای ایرانی را دوچندان کرده است.

نایب رییس اتحادیه صنف تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک ایران از تمام تولید کنندگان درخواست نمود به سمت تولید باکیفیت بروند تا پوشاک ایران جایگاه شایسته خود درجهان را پیدا کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد