مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

اختصاص 2.5 میلیارد تومان برای مطالبات کارگران کارخانه نساجی

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، گفت: با تلاش مسئولین استانی و نمایندگان مجلس 2.5 میلیارد تومان برای پرداخت حقوق و مطالبات کارگران نساجی ارائه دادند.
  سید هادی حسینی شامگاه چهارشنبه در جشن بزرگ انقلاب خانه کارگر مازندران در سالن ابن اشوب جمعیت هلال احمر قائم شهر، به احترام گذاشتن به طبقه کارگر تاکید کرد و افزود: با توجه به کارخانجات نساجی مازندران کارگران سختی های زیادی را در این فضا وجود دارد.

نماینده مردم در مجلس بیان کرد:در همه خانواده ها جوانان بیکار تحصیلکرده وجود دارد که موجب فشار روانی در خانواده ها و دغدغه همه شده است.

حسینی با بیان اینکه قائم شهر گرفتاری های فراوانی دارد، افزود: کارگران کارخانجات نساجی 30 سال کار کردند اما متاسفانه تا سال گذشته موفق به دریافت حقوق ماهانه و مطالبات خود نشدند.

نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه نساجی مازندران سه ماهه به سوددهی رسیده است و با بیان اینکه سال گذشته برخی افراد ترانزیت های حمل دستگاههای کارخانجات نساجی را در شهر به نمایش گذاشته بودند، اظهارداشت:  دستگاههای که در سال 75 و 90 خریداری شده پلمب شده هنوز در اختیار گمرک و در انبارهای کارخانه نساجی هستند.

وی همچنین به گرفتاری های خاص شرکت البرز مرکزی اشاره کرد و افزود: حدود هزار میلیارد تومان بودجه برای بخش کک سازی، کارخانه ذغالشوئی و البرز مرکزی تصویب شد که فاز اول آن با 200 میلیارد تومان هزینه و با 5 مرحله به اتمام می رسد.  

وی با اشاره به اینکه در سال تولید ملی هستیم، تصریح کرد: چرا از برنج هندی با توجه به برنج ایرانی در سبد کالا استفاده می شود گفت: استفاده از تولید داخلی موجب فعال شدن کارخانجات در کشور می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد