مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

تاکید وزیر اقتصاد بر رفع مشکلات نساجی مازندران

محمد محمد پور عمران در جلسه بررسی وضعیت شرکت نساجی مازندران در دفتر وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار کرد: شرکت نساجی مازندران در سال 1336 با مجوز وزارت اقتصاد با نظارت سازمان برنامه و بودجه وقت در زمینی به مساحت تقریبی 30 هکتار با هدف تولید منسوجات پرده ای، ملحفه، پیراهن و فاستونی ساخته شد.
   وی افزود: رشد و توسعه نساجی مازندران به حدی رسیده بود که فروشگاههای آن حتی در دور ترین شهرستان های کشور نمایندگی داشت.

 محمدپور گفت: در سال 72 این کارخانه از سوی بانک صنعت و معدن بابت بدهی اش به بانک ملی واگذار و در سال های اخیر بدلیل مشکلات متعدد و متراکم شده در سال های گذشته این کارخانه به مرز کما و تعطیلی نیز کشانده شد.

 وی افزود: تلاش های دولتهای مختلف در سطح ملی و استانی به همراه پیگیری های نمایندگان شهرستان قائم شهر در احیا و بازسازی و حل کامل مشکلات این شرکت به ثمر نرسید.

  محمد پور عمران گفت: مشکلات عدیده شرکت نساجی مازندران نظیر سهم سرمایه گذاری بانک ملی،موضوعات ترخیص ماشین آلات از گمرک و تعیین تکلیف تعهدات مالیاتی و بدهی شرکت نساجی به تامین اجتماعی،کمبود نقدینگی و ضرورت ارائه تسهیلات جدید و بخشودگی جرائم معوقات در نشست مذکور مورد بحث و بررسی قرار گرفت که وزارتین اقتصاد و دارایی و صنعت،معدن و تجارت و بانک ملی آمادگی خود را برای حل و فصل مشکلات مذکور اعلام کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد