مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

جمعیت ایران سالی 3/1میلیارد مترمربع پارچه نیاز دارد

رییس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایان صنایع نساجی اصفهان گفت: مصرف سرانه پوشاک در ایران 16 تا 17 مترمربع است بنابراین برای کل جمعیت کشور سالی حدود یک میلیارد و 300 میلیون مترمربع پارچه نیاز داریم.
حاتم شاه کرمیˈ روز چهارشنبه در دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی اصفهان اظهار کرد: اکنون 350 میلیون مترمربع واردات پارچه به کشور است در حالی که اگر ورود فناوری در این صنعت بخوبی صورت بگیرد، امکان تولید آن در داخل وجود دارد.
  وی مشکلات تولید در این صنعت بویژه در سال های اخیر را ناشی از تغییر شدید نرخ ارز، افزایش تحریم های خارجی، عدم همکاری مناسب بانک ها برای ارائه تسهیلات و افزایش نرخ حامل های انرژی برشمرد.
 
رییس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایان صنایع نساجی اصفهان اظهار کرد: در دولت یازدهم بارقه های امیدی به دل فعالان این صنعت تابیده است و امیدواریم قفل تحریم ها و تسهیلات بانکی باز شود.
 
عضو کارگروه شورای گفت گوی دولت با بخش خصوصی در استان اصفهان همچنین گفت: قانون بهبود فضای کسب و کار با وجود تصویب در مجلس همچنان مورد غفلت مانده است در حالی که طبق تصمیمات اتخاذ شده از دی ماه باید بطور جدی در همه ارگان ها اجرایی شود.
 
وی همچنین گفت: 42 درصد اشتغال استان مرتبط با بخش نساجی است که بعد از فولاد مطرح ترین صنعت اصفهان محسوب می شود.
 
شاه کرمی افزود: این استان 75 درصد فرش ماشینی، 65 درصد پارچه چاپی، 90 درصد باند و گاز و 50 درصد الیاف مصنوعی ایران را تولید می کند.
 
به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه نمایندگانی از استانهای تهران، اصفهان، یزد، فارس، مرکزی، چهارمحال و بختیاری و قم و کشورهای ترکیه و هند و چین حضور دارند.
 
برگزاری سه همایش تخصصی همزمان با نمایشگاه، انجام روند ثبت نام به صورت استفاده از نرم افزارهای تخصصی برای انجام مراحل بازاریابی، از ویژگی های این دوره از نمایشگاه است.
 
این نمایشگاه تا 30 آذر برپاست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد