مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

بخش پوشاک مصر با رکود بی سابقه مواجه است

بخش پوشاک مصر که سرآمد صنایع این کشور بود اکنون از رکود و همچنین تورم رنج می برد.
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، اقتصاد مصر اکنون با یکی از بزرگترین بحران ها مواجه است که بخش های مختلف اقتصادی و زندگی شهروندان مصری را تحت تاثیر قرار داده است. بخش پوشاک مصر که سالها سرآمد صنایع این کشور و مایه افتخار آن بود اکنون شرایط وخیمی دارد و با رکود بی سابقه دست و پنجه نرم می کند.
  محمد مزیمز گزارشگر الجزیره در این باره گزارش داد: صاحبان مغازه ها در شهر پورت سعید در اعتراض به رکود چند ماهه کسب و کار خود دست به تظاهرات زدند. آنها علت اصلی رکود را اوضاع بی ثبات امنیتی و گسترش پدیده قاچاق در استان پورت سعید و کاهش قدرت خرید مردم می دانند. بخش پوشاک مصر یکی از مهم ترین بخش هایی است که در مصر با رکود مواجه است.
رکود بخش پوشاک موجب شده است بسیاری از مغازه داران، کسب و کار خود را برچینند و فروشندگان بسیاری بیکار شوند. افزایش بی سابقه قیمت کالاهای مصرفی نیز به این بحران دامن زده است. گرانی، در بخش پوشاک نیز به رغم کساد بودن کسب و کار دیده می شود. علی شکری معاون رئیس اتاق بازرگانی قاهره و معاون رئیس بخش پوشاک مصر گفت قیمت لباس های زمستانی امسال نسبت به سال گذشته حداقل 40 درصد افزایش یافته است. وی افزایش قیمت مواد خام پوشاک از جمله افزایش صد درصدی قیمت پنبه را عامل این گرانی دانست. برخی تجار نیز علت رکود را اعتراضات سیاسی طرفداران اخوان المسلمین دانستند که چندین ماه است ادامه دارد.
رکود بخش پوشاک هر علتی داشته باشد، بر آلام شهروندان مصری افزوده است به ویژه آن که بسیاری از استان های مصر این روزها با سرمای شدید دست و پنجه نرم می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد